Ден Кеннеді - автор 13 ділових книг, серійний підприємець, який створив, купив, побудував і продав чимало бізнесів різних типів та масштабів. Надзвичайно затребуваний та обурливо високооплачуваний консультант з директ-маркетингу та копірайтер, автор та провідний групових тренінгів для підприємців, що майже відійшов від справ професійний лектор, провокатор, конячок та професійний наїзник. Живе з другою і третьою дружиною (це та сама жінка) і маленьким песиком в Огайо та Віргінії. Його офіс, куди він ніколи не ходить, знаходиться у Фінікс.
Комплект Жесткие продажи + Жесткий SMM
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Комплект складається з двох книг:
- Жорсткі продажі
- Жорсткий SMM
Жорсткі продажі. Заставте людей купувати за будь-яких обставин.
Книга «Жорсткі продажі: Заставте людей купувати за будь-яких обставин» - це не підручник продажника, а книга агресивного маркетингу від професіонала вищої категорії. Автор книги — Ден Кеннеді — є одним із найбільш висококваліфікованих і найпотрібніших консультантів із маркетингу. Стратегії продажів, напрацьовані навички та талант, дали Дену змогу стати мультимільйонером.
Жорсткий SMM. Вичавити з соцмереж максимум.
Щоб якісно просувати компанію в соціальних мережах, потрібно перестати гнатися за кількістю лайків. Саме про це говорить Ден Кеннеді - успішний підприємець, бізнес консультант, знавець маркетингу і грамотного просування компанії. Спільно з Кім Уелш-Філліпс він підготував книгу "Жорсткий SMM. Вичавити з соцмереж максимум". Ознайомившись з матеріалом, ви дізнаєтеся: як перетворити SMM в активний інструмент конверсії; як розширити аудиторію компанії в соціальних мережах, мінімізувавши кількість витрат; як перетворити випадкового відвідувача сторінки в реального клієнта; як грамотно оцінити отриманий результат. Головна думка книги: оцінювати ефективність рекламної компанії потрібно з позиції отриманого прибутку. Лайки, репости, коментарі як такі не приносять користь.