Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 117227 |
3 людини додали у Вишлист
Автор: Роберт Дью, Сайрус Аллен
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
М'яка
К-ть сторінок
290 стр
ISBN
978-5-9614-2404-1
Формат
170х240 мм
Вага
400 г
Мова
російська
В наш час, коли грошей у населення все менше, а конкуренція серед компаній за ці гроші все лютіше, бізнесу дуже корисно розуміти, як важливо для компанії формувати позитивний клієнтський досвід (customer experience, CX). Керівники-стратеги давно перестали вважати споживачів просто джерелом швидких грошей: вони вкладаються в довгострокове перевагу - лояльність. Ця книга - якісне практичне керівництво для керівників і менеджерів, які прагнуть підвищити якість своєї взаємодії з клієнтами. Customer Experience Innovation, революційна методика Роберта Дью, стала справжнім проривом в області розвитку клієнтського досвіду. У книзі детально і з прикладами розповідається про конкурентні переваги клієнтоорієнтованого підходу, про те, як правильно інвестувати в його розвиток, як ефективно усувати виникаючі проблеми, як не тільки зрозуміти, що саме подобається клієнтам, але і залишити конкурентів далеко позаду. Для кожного етапу створення правильного CX наводяться прості інструкції, а всі пропоновані кроки ілюструються реальними кейсами як невеликих компаній, так і монстрів ринку, таких як Ritz Carlton і IKEA. На особливу увагу заслуговують розділи, присвячені онлайн-бізнесу і правильному брендингу. Це практичне керівництво для менеджерів з досвідом роботи в лінійному управлінні, операціях, маркетинг, фінанси або обслуговуванні клієнтів. У ньому ви знайдете прості інструменти для дослідження, створення та розвитку інновацій в просторі customer experience (CX) - як для великих, так і для невеликих компаній. Тепер ви не просто будете розуміти, що саме подобається клієнтам, але і розберетеся в тому, як посилити свій бізнес і залишити далеко позаду конкурентів і наслідувачів, застосовуючи розроблений авторами книги революційний творчий підхід до створення конкурентних переваг. Цитати «Будь-яка вигода, яку отримує клієнт, - недоотримана вигода компанії. А якщо вигода вимірюється лише розміром прибутку від угоди, то компанія управляє взаємодією з клієнтом таким чином, що в основі - її власні інтереси, а не підвищення цінності клієнта для компанії. У довгостроковій перспективі такий підхід спричинить негативні наслідки для компанії. Вигоди (трудноізмерімие) від перетворення клієнтів в шанувальників ігноруються. Ні в пріоритетах і планомірного формування брендового капіталу. І, що найважливіше, довгострокові ризики, пов'язані з появою нових конкурентів і глобальних змін в галузі, часто просто не беруться до уваги ». Для кого Керівники компаній, менеджери всіх рівнів, студенти профільних вузів.