Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Клиентам это нравится. 52 правила для сервиса на высшем уровне

Код товару: 78408

Автор: Шеп Хайкен

Видавництво: Эксмо
Код товару: 78408
419 грн
419

4 людини додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Автор: Шеп Хайкен

Видавництво: Эксмо

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-699-77807-2

Формат

162x235 мм

Мова

російська

Опис книги Клиентам это нравится. 52 правила для сервиса на высшем уровне

Неможливо уявити ковбоя тільки в капелюсі і без коня; точно також компанія не може мати тільки продукцію і не пропонувати обслуговування. Шеп Хайкен, найвідоміший в світі експерт в області клієнтського сервісу, описує 52 фундаментальних правила, які дадуть вашій компанії серйозна конкурентна перевага, якою б справою вона не займалася. Це прості, ясні і дуже корисні для всіх принципи, які підкріплюються надихаючими історіями і результатами досліджень. Ви дізнаєтеся, як стати лідером у своїй галузі, як виділятися серед конкурентів і постійно розширювати співтовариство клієнтів, які повертаються до вас знову і знову.

Відгуки про Клиентам это нравится. 52 правила для сервиса на высшем уровне

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Клиентам это нравится. 52 правила для сервиса на высшем уровне відгуки