Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Клиент в фокусе.Как поместить интересы клиента в центр внимания вашей организации.

Код товару: 3386
Клиент в фокусе.Как поместить интересы клиента в центр внимания вашей организации. книга купить

Автор: Сара Кук

Видавництво: Balance Business Books
Код товару: 3386
Ціна формується
0

15 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Автор: Сара Кук

Видавництво: Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

0-7494-37928

Мова

російська

Опис книги Клиент в фокусе.Как поместить интересы клиента в центр внимания вашей организации.

Книга задумана як практичний посібник. Вона призначена для використання в якості довідкового матеріалу і джерела ідей для менеджерів організацій, що прагнуть досягти конкурентної переваги за рахунок якості обслуговування, а також тих організацій, які вже розробили свою стратегію і хочуть використовувати ці ідеї при її реалізації. Дана книга дає загальні уявлення про те, як розробляти, впроваджувати та виконувати програму, призначену для підвищення ступеня задоволеності і утримання клієнтів.

Відгуки про Клиент в фокусе.Как поместить интересы клиента в центр внимания вашей организации.

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Клиент в фокусе.Как поместить интересы клиента в центр внимания вашей организации. відгуки