Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Как заставить рекламу работать на бизнес. Опыт 20 ведущих экспертов

Код товару: 1792

Видавництво: Эксмо
Код товару: 1792
150 грн
150

6 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Видавництво: Эксмо

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-699-21703-8

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Как заставить рекламу работать на бизнес. Опыт 20 ведущих экспертов

Ви тримаєте в руках книгу, яка написана на базі новітніх досліджень в сфері рекламної індустрії. У цій роботі на прикладах діяльності різних компаній аналізуються можливості реклами і те, який внесок вона вносить в розвиток бізнесу. 20 її авторів є провідними експертами в галузі маркетингових комунікацій Великобританії.
Кожен з них описує окремий аспект реклами, що в результаті дає комплексну картину того, як працює реклама, яким чином бренд "робить гроші" для компанії, як встановити зв'язок витрат на рекламні заходи з фінансовими результатами діяльності фірми і багато іншого.
Видання включає чотири розділи, в яких розглядаються чотири напрямки впливу реклами: на цінність компанії, на результати бізнесу, на споживача і на бренд.

Книга призначена для співробітників рекламних агентств, фахівців з маркетингу, а також для всіх бізнесменів, що користуються рекламою для досягнення своїх цілей.

Відгуки про Как заставить рекламу работать на бизнес. Опыт 20 ведущих экспертов

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Как заставить рекламу работать на бизнес. Опыт 20 ведущих экспертов відгуки