Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат

Код товару: 2493

Автор: Джеффри Фокс

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 2493
270 грн
270

10 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Джеффри Фокс

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

240 стр

ISBN

978-5-9614-0690-0

Формат

130х200 мм

Вага

326 г

Мова

російська

Опис книги Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат

Ця книга - не підручник, хоча в ній є і конкретні рекомендації, і розбір прикладів. Це, перш за все, замітки практика. Джеффрі Фокс, фахівець зі світовим ім'ям в області маркетингу, оголошує війну «професійної містики», спростовуючи твердження, що «50% реклами зовсім марні, але тільки ніхто не знає, які саме 50%». Він наполягає, що критерії прості і очевидні, а сенс маркетингу в тому, щоб вибудувати і підтримувати ефективний механізм взаємовідносин з клієнтом, і ні в чому більше.

Написана яскравим і афористичним мовою, книга допоможе поглянути на роботу фахівця з маркетингу без зайвих ілюзій і застереже від багатьох помилок.

Книга адресована фахівцям з маркетингу, менеджерам, керівникам і власникам малого і середнього бізнесу, а також тим, хто тільки планує відкрити свою справу.

Відгуки про Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат відгуки

Автори книги Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат

Джеффри Фокс
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzheffri-foks-90x120.jpg
Основатель и руководитель Fox & Co., консалтинговой компании, специализирующейся на стратегическом маркетинге. До того как основать собственную фирму, он занимал высокие позиции в ряде крупных... Подробнее