Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд

Код товару: 617
Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд книга купить

Автор: Джон Шоул

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 617
210 грн
210

24 людини додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Джон Шоул

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

112 стр

ISBN

978-5-9614-4725-5

Формат

130х200 мм

Вага

194 г

Мова

російська

Опис книги Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд

Про що книга «Як перетворити розгніваного покупця в щасливого за 60 секунд»

«Компенсувати - означає повернути посмішку на обличчя клієнта після того, як ви зробили помилку», - пише Джон Шоул в першому розділі своєї книги про перетворення розгніваного покупця в щасливого. За Шоула, «компенсація за поганий сервіс» є найважливішим фактором успішності більшості сервісних компаній, «клеєм, який міцно прив'язує клієнта», проте розумінням реальної значущості проблеми компенсацій можуть похвалитися не багато керівників.

Відштовхуючись від цих тверджень, а також від центрального для розуміння книги постулату про те, що придбати нового клієнта набагато дорожче, ніж утримати наявного, Шоул склав чітку і детальну «абетку» надання компенсацій, розкривши в ній всі тонкощі цього питання і додавши до них прикладами з практики світових лідерів сервісу (Amazon, Vail Resorts, General Mills, General Electric і т. д.).

Чому книга гідна прочитання

  • Крім тонкощів питання компенсацій розгніваним покупцям, книга Джона Шоула розповідає про прямий зв'язок вірно обрану стратегію сервісу та фінансового успіху тієї чи іншої компанії, необхідності наділення персоналу повноваженнями, що виходять за рамки його прямих обов'язків, і важливості усній реклами, єдиним генератором якої є клієнт, який завжди правий. До слова, чи завжди? Цій темі в книзі присвячено окремий розділ.
  • У книзі наводяться конкретні приклади можливих компенсацій для клієнтів різних компаній в діапазоні від готелів, ресторанів і хімчисток до операторів мобільного зв'язку, супермаркетів, банків, інтернет-провайдерів і т.д.
  • Книга для керівників компаній, фахівців з продажу, співробітників відділів з обслуговування клієнтів, а також всіх, хто цікавиться тонкощами ведення сучасного бізнесу.

Відгуки про Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд відгуки

Автори книги Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд

Джон Шоул
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/john-tschohl-90x120.jpg
Занимается обучением и развитием персонала уже 35 лет, более 25 лет разрабатывает тренинги по созданию и поддержанию высокого уровня сервиса. В 1979 г. он разработал первую в мире программу по... Подробнее