Код товару: 617 |
24 людини додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Джон Шоул
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
112 стр
ISBN
978-5-9614-4725-5
Формат
130х200 мм
Вага
194 г
Мова
російська
«Компенсувати - означає повернути посмішку на обличчя клієнта після того, як ви зробили помилку», - пише Джон Шоул в першому розділі своєї книги про перетворення розгніваного покупця в щасливого. За Шоула, «компенсація за поганий сервіс» є найважливішим фактором успішності більшості сервісних компаній, «клеєм, який міцно прив'язує клієнта», проте розумінням реальної значущості проблеми компенсацій можуть похвалитися не багато керівників.
Відштовхуючись від цих тверджень, а також від центрального для розуміння книги постулату про те, що придбати нового клієнта набагато дорожче, ніж утримати наявного, Шоул склав чітку і детальну «абетку» надання компенсацій, розкривши в ній всі тонкощі цього питання і додавши до них прикладами з практики світових лідерів сервісу (Amazon, Vail Resorts, General Mills, General Electric і т. д.).