Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Код товару: 135528

Фотографії

Автор: Ґреґ Гоффман

Видавництво: Лабораторія
Код товару: 135528
419 грн
419

4 людини додали у Вишлист

На складі

Автор: Ґреґ Гоффман

Видавництво: Лабораторія

Обкладинка

Тверда

ISBN

978-617-8203-20-7

Формат

145х215 мм

Мова

українська

Опис книги Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Відгуки про Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк відгуки

Автори книги Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Ґреґ Гоффман
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Ґреґ Гоффман — ексдиректор з маркетингу Nike. Очолював команди, які працювали над візією бренду за допомогою історій та споживчого досвіду. У 2015 році Fast Company назвала його одним із... Подробнее