Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Исследование трендов. Практическое руководство

Код товару: 113432
Код товару: 113432
800 грн
800

3 людини додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Мова

російська

Опис книги Исследование трендов. Практическое руководство

Актуальна, інформативна і містить масу ілюстрацій, це книга написана для всіх бажаючих дізнатися більше про світ тенденцій, прогнозування, інноваційного мислення і стратегічного планування. У книзі ви знайдете нові глави, написані спеціально для студентів, які вивчають дизайн, маркетинг, брендинг і інновації.

Вони включають в себе останні дослідження по суперфорекстінгу, три сканування горизонту, сценарне планування, Форсайт-фреймворк, а також рекомендації щодо створення і запуску власних трендових і інноваційних спринтів.

Під час читання читачі також отримають можливість змішувати і поєднувати світи прогнозування з дослідженнями майбутнього, оскільки вивчать те, які методи і процеси (такі як метод Delphi, перехресний аналіз впливу, ф'ючерсні колеса і backcasting) будуть використовуватися прогнозистами наступного покоління для розширення способів відображення, оцінки і визначення потреб і поведінки завтрашніх споживачів.

Від автора

Вивчаючи майбутнє багато років, я зрозумів про пророцтва одне: що б ви не передбачали, це навряд чи станеться. І якщо навіть станеться, то там, де ви найменше очікуєте! Вам здається, це погана новина для аналітиків? Не зовсім. Прогнозування в цілому, куди я включаю стратегічне прогнозування, сценарне планування і футурологію в широкому значенні цього терміна, не має нічого спільного з прогнозом. (Це заняття ми залишимо оракулам, віщунів та ворожок, яких чимало.)

У цій книзі мова йде про ретельному розгляді діапазону доказів і ліній ймовірності, в порівнянні один з одним, з метою визначення можливих, імовірних, бажаних або правдоподібних результатів - чотирьох параметрів, які ми іноді називаємо «Чотири П». Ці розходяться лінії можна порівняти з дорогами, вздовж яких можна знайти багато можливостей і шансів - проте багато з них руйнуються через недостатню підготовку.

Прогнозування допомагає скорегувати баланс і повернути шанси і можливості в вашу користь. Так нехай же слова «можливо», «ймовірно», «переважно» і «правдоподібно» будуть вашими провідниками, хранителями і колективними символами того, з чим пов'язано прогнозування насправді: не просто майбутнього, а безлічі його варіантів, з яких вам буде запропоновано вибрати один, найбільш корисний і результативний.

Це видання покликане допомогти більш точно відобразити варіанти майбутнього не тільки з метою прогнозування трендів, а й для кращого розуміння і використання інструментів, що дозволяють взаємодіяти з майбутнім. При цьому, замість того, щоб розділяти ці речі - а я знаю, що традиційні аналітики вважали за краще б, щоб було саме так - я, де можливо, змішав і зібрав деякі методи воєдино.

Для кого ця книга

  • Книга для фахівців відділів маркетингу і стратегічного планування, керівників всіх рівнів і власників бізнесу.
  • Для професіоналів, зайнятих у сфері бізнесу, PR, дизайну продукту, а також всіх фахівців, що бажають розуміти природу тренда.
  • Для студентів МБА та інших програм, які вивчають інновації.

Відгуки про Исследование трендов. Практическое руководство

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Исследование трендов. Практическое руководство відгуки