Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 573 |
1
|
Автор: Дэн Заррелла
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
192 стр
ISBN
978-5-00057-122-4
Формат
170x240 мм
Вага
298 г
Мова
російська
Ця книга містить рекомендації і методи, засновані на наукових дослідженнях, експериментах, опитуваннях споживачів і статистики. Автор використовує знання з математики, соціальної психології, меметики і інших наук і пояснює, чому і, що ще важливіше, яким чином слід адаптувати для досягнення максимальних результатів свої стратегії інтернет-маркетингу: ведення блогу, присутність в соцмережах, поштовий маркетинг і вебінари.
У книзі Дена Заррелли, професійного дослідника соціальних медіа і популярного блогера, ви знайдете цінні уроки.
Це дуже докладний і всебічне дослідження того, як люди поводяться в інтернеті, як вони споживають контент, якими пристроями при цьому користуються частіше, на які слова в постах реагують, а на які - ні, в які дні і в який час вони вважають за краще читати і коментувати блоги, пости в Facebook і Twitter. Всі ці дані проілюстровані наочними графіками.
Книга дає вам спосіб і засоби залишити помітний слід в цифровому маркетинговому просторі.
Для кого ця книга
Для фахівців з інтернет-маркетингу і директорів по маркетингу.
Фішка книги
Дуже багато графіків та даних, зібраних на основі величезних вибірок і характеризують поведінку людей в інтернеті.
Від автора
Я читаю багато книг і блогів про маркетингу, часто відвідую конференції і стежу за діяльністю колег в Twitter. І мене всерйоз засмучує, що в цій сфері так популярні поради про все і ні про ніж. Обтічні формулювання на всі випадки життя, на зразок «Будьте прекрасні», «Підтримуйте розмову» або «Будьте особистістю». Звучить чудово, не сперечаюся. Але в основі цих рад немає нічого істотного.
Коли ми збираємо дані про медіаплатформи, поведінці користувачів і цифрових комунікаційних каналах, більша частина фактів бере свій початок в схоластичної системі, створеній вченими, які не нюхали пороху в окопах маркетингу. Наука такого роду, зрозуміло, цікава, але здебільшого це факти заради фактів, дані, які не мають практичного застосування. Нам же потрібно більше актуальних польових досліджень, які проводять фахівці з реальним досвідом в маркетингу. Така робота корисніша і ефективна. Вона допоможе зрозуміти, як користуватися фактами, щоб краще працювати.
Я фахівець з соціальним мережам, і я використовую факти, експерименти і науку, щоб зрозуміти, як люди поводяться в мережі і яку користь ми, маркетологи, можемо витягти з їх дій. Я хочу поділитися з вами інформацією, яка потрібна, щоб досягти поставлених цілей і стати успішними.