Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Интернет-маркетинг по науке. Что, где и когда делать для получения максимального эффекта

Код товару: 573
1
Код товару: 573
311 грн
311

15 людей додали у Вишлист

| 1
На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

192 стр

ISBN

978-5-00057-122-4

Формат

170x240 мм

Вага

298 г

Мова

російська

5.00 5 1

Опис книги Интернет-маркетинг по науке. Что, где и когда делать для получения максимального эффекта

Про книгу

Ця книга містить рекомендації і методи, засновані на наукових дослідженнях, експериментах, опитуваннях споживачів і статистики. Автор використовує знання з математики, соціальної психології, меметики і інших наук і пояснює, чому і, що ще важливіше, яким чином слід адаптувати для досягнення максимальних результатів свої стратегії інтернет-маркетингу: ведення блогу, присутність в соцмережах, поштовий маркетинг і вебінари.

У книзі Дена Заррелли, професійного дослідника соціальних медіа і популярного блогера, ви знайдете цінні уроки.

  • Більшість ретвітів трапляється вечорами і в кінці тижня.
  • Вихідні - найкращий час для перепис в Facebook.
  • Відправляйте електронну розсилку рано вранці.
  • Щоб отримати більше коментарів, пишіть в блог по вихідним.
  • Щоб отримати більше посилань, пишіть в блог рано вранці.
  • І багато іншого!

Це дуже докладний і всебічне дослідження того, як люди поводяться в інтернеті, як вони споживають контент, якими пристроями при цьому користуються частіше, на які слова в постах реагують, а на які - ні, в які дні і в який час вони вважають за краще читати і коментувати блоги, пости в Facebook і Twitter. Всі ці дані проілюстровані наочними графіками.

Книга дає вам спосіб і засоби залишити помітний слід в цифровому маркетинговому просторі.

Для кого ця книга

Для фахівців з інтернет-маркетингу і директорів по маркетингу.

Фішка книги

Дуже багато графіків та даних, зібраних на основі величезних вибірок і характеризують поведінку людей в інтернеті.

Від автора

Я читаю багато книг і блогів про маркетингу, часто відвідую конференції і стежу за діяльністю колег в Twitter. І мене всерйоз засмучує, що в цій сфері так популярні поради про все і ні про ніж. Обтічні формулювання на всі випадки життя, на зразок «Будьте прекрасні», «Підтримуйте розмову» або «Будьте особистістю». Звучить чудово, не сперечаюся. Але в основі цих рад немає нічого істотного.

Коли ми збираємо дані про медіаплатформи, поведінці користувачів і цифрових комунікаційних каналах, більша частина фактів бере свій початок в схоластичної системі, створеній вченими, які не нюхали пороху в окопах маркетингу. Наука такого роду, зрозуміло, цікава, але здебільшого це факти заради фактів, дані, які не мають практичного застосування. Нам же потрібно більше актуальних польових досліджень, які проводять фахівці з реальним досвідом в маркетингу. Така робота корисніша і ефективна. Вона допоможе зрозуміти, як користуватися фактами, щоб краще працювати.

Я фахівець з соціальним мережам, і я використовую факти, експерименти і науку, щоб зрозуміти, як люди поводяться в мережі і яку користь ми, маркетологи, можемо витягти з їх дій. Я хочу поділитися з вами інформацією, яка потрібна, щоб досягти поставлених цілей і стати успішними.

Відгуки про Интернет-маркетинг по науке. Что, где и когда делать для получения максимального эффекта

5.00 / 5

5 зірок

1

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Интернет-маркетинг по науке. Что, где и когда делать для получения максимального эффекта відгуки

Автори книги Интернет-маркетинг по науке. Что, где и когда делать для получения максимального эффекта

Дэн Заррелла
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-djen-zarrella-90x120.jpg
Дэн Заррелла — отмеченный многими наградами исследователь социального, поискового и вирусного маркетинга, сотрудник ведущей маркетинговой компании HubSpot, признанный профессионал... Подробнее