Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!

Немає в наявності

Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю

Код товару: 115696

Автор: Аліна Вілер

Видавництво: КМ-Букс
Код товару: 115696
690 грн
690

2 людини додали у Вишлист

Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера

Автор: Аліна Вілер

Видавництво: КМ-Букс

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

336 стр

ISBN

978-966-948-244-0

Формат

220х290 мм

Мова

українська

Опис книги Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю

Які б завдання перед вами не стояли — створити унікальний бренд для компанії, пояснити співробітникам або студентам основні принципи його просування чи, можливо, вибудувати стратегію ребрендингу, ця книга стане вашим найавторитетнішим помічником.

У ній подано докладний опис арсеналу інструментів та заходів, що допоможуть розробити і з успіхом використовувати фірмовий стиль, а також наведено приклади практичного досвіду світових компаній.

Ви знайдете поради щодо проходження усіх етапів брендингу — від проведення досліджень з метою розробки стратегії до створення дизайну та запуску бренду.

Відгуки про Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю відгуки