Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов

Код товару: 2420

Автор: Нирадж Давар

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 2420
390 грн
390

5 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Нирадж Давар

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

214 стр

ISBN

978-5-9614-5035-4

Формат

170х240 мм

Вага

310 г

Мова

російська

Опис книги Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов

Перед маркетологами всіх галузей знову і знову постають питання: у чому шукати конкурентні переваги продукту? Як зберігати позиції на ринку? Дешеві клони з'являються як гриби після дощу, і споживачі все частіше змінюють відомим брендам з менш гучними, але більш вигідними аналогами. Інвестиції в розробки нових продуктів і технічні інновації все менше і менше дають фінансову віддачу.

На думку професора Ніраджа Давар, успіх в майбутньому чекає клієнтоорієнтований бізнес. На прикладі різних компаній автор показує, що найпотужніші конкурентні переваги, які практично неможливо повторити, лежать на рівні споживачів, а не продукту. У своїй книзі професор Давар докладно розглядає інструменти збору даних про споживчі інтересах і методи їх аналізу.

Книга буде корисна маркетологам і керівникам компаній різних розмірів і галузей.

Відгуки про Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов відгуки

Автори книги Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов

Нирадж Давар
Нирадж Давар — профессор бизнес-школы Айви (Канада и Гонконг). Известный специалист по маркетингу и стратегии, читал лекции в ведущих бизнес-школах Европы и Азии. Работает с руководителями высшего... Подробнее