Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных медиа

Код товару: 64
Код товару: 64
63 грн
63

4 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-91657-671-9

Формат

14,5 х 21,7

Вага

380 г

Мова

російська

Опис книги Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных медиа

Сьогодні у багатьох є велика аудиторія в інтернеті (на сайті, в блозі, Twitter або десь ще), але часто сама наявність аудиторія не гарантує якогось реального ефекту. До жаль, більшість комунікацій - це просто шум, що не має значення для людей, уваги яких ми добиваємося.

В цій книзі автори пояснюють, як побудувати спілкування, яке приносить результати. Вони показують, що для того, щоб люди дійсно зацікавилися вашим контентом, просто хорошої ідеї, довіри і певного розміру аудиторії вже недостатньо. Потрібна певна суміш всього цього і щось більше - стратегія створення та поширення контенту, своєрідна формула ефекту.

Формула ефекту допоможе зрозуміти, що ви робите правильно, а що немає. Її можна застосувати до блогам, твітів, відео і навіть до офлайнових рекламним кампаніям. Використовуйте її, щоб зрозуміти, чому стаття в газеті з мільйонним тиражем може викликати набагато менший ефект, ніж пост в блозі з тисячею зацікавлених передплатників.

За міру того як традиційні канали просування, продажів і переконання втрачають ефективність і все більше число людей переносять спілкування в інтернет, сама природа уваги змінюється. Ця книга дасть вам інструменти і метрики для того, щоб гарантувати, що ваш голос буде почутий.

В відміну від більшості книг по інтернет-маркетингу, ця книга не застаріє через півроку після виходу. Тут описані принципи і методики, засновані на людської психології, які залишаться незмінними навіть після появи нової революційної веб-технології.

Огляд книги Як отримати результат в соціальних медіа

Відгуки про Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных медиа

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных медиа відгуки

Автори книги Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных медиа

Джулиен Смит
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhulien-smit-90x120.jpg
Джулиен Смит — канадский блоггер (inoveryourhead.net), лектор и консультант. Более 15 лет активно участвует в жизни онлайн-сообществ. Один из первых авторов подкастов в Интернете (2004 г.), один из... Подробнее
Крис Броган
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-kris-brogan-90x120.jpg
Крис Броган – соучредитель обучающей серии семинаров PodCamp unconference о новых медиа, блогинге и подкастинге. В начале 2006 в мире насчитывалось уже более 85 PodCamp'ов, в Бостоне, Питсбурге,... Подробнее