Bizlit +38 (099) 562-25-63
Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

240 грн
240
0 людей додали у Вишлист
Очікується
Дата надходження поки не відома
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 140х215 мм стр
ISBN 978-617-7544-41-7
Вага украинский г
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Як деяким компаніям або організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а гарячими фанами? Що допомагає їх маркетологам досягти результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетинговой реклама або ролики на YouTube? Бізнес-стратег і експерт з маркетингу Девід Мірму Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що секрет успіху в бізнесі і формують теорію фанократіі, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потреби і бажання і перетворювати в своїх фанів .

Автори також дають рекомендації, як сформувати співтовариство своїх фанів.

Показати повністю
Відгуки про Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів
0 / 5
Залишити відгук
Девід Мірман Скотт
Avatar
Основна частина професійної кар'єри Скотта відбулася у сфері онлайнових новин. Він був віце-президентом з маркетингу корпорації NewsEdge та обіймав вищі керівні посади в підрозділі електронної інформації Knight-Ridder, на той момент однієї з провідних світових груп газетних компаній. Він також був на керівних позиціях у компанії, що спеціалізується на електронній торгівлі, торгував облігаціями на біржі Уолл-стріт, продавав послуги консалтингового агентства у сфері управління та знявся у кількох японських телевізійних рекламних роликах.
 
Сьогодні більшу частину свого часу він присвячує просуванню нових правил маркетингу та PR, виступаючи у різних точках земної кулі та проводячи одноденні майстер-класи для компаній, некомерційних організацій та урядових установ. У своїх виступах та семінарах він поєднує навчання, розвагу та мотивацію слухачів; виступав на сотнях конференцій та заходів.

Ви дивились

Фотографії