Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Фабрика выбора. Как преодолеть 25 препятствий, которые мешают клиенту совершить покупку

Код товару: 115901

Автор: Ричард Шоттон

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 115901
360 грн
360

1 людина додала у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Ричард Шоттон

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

234 стр

ISBN

978-5-9614-2578-9

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Фабрика выбора. Как преодолеть 25 препятствий, которые мешают клиенту совершить покупку

Щоб ваша реклама була ефективною, необхідно чітко розуміти, що саме рухає цільовою аудиторією під час прийняття рішення про покупку. Автор стверджує: нерідко на рішення покупця впливають наявні у нього упередження на кшталт того, що якщо за товаром стоїть черга, то він неодмінно стоїть, або що в барі варто брати тільки один і той же звичне пиво.

Як розпізнати їх заздалегідь і підстрахуватися від необачних маркетингових ходів при просуванні свого продукту, не витрачаючи гроші на просування даремно? Річард Шоттон розбирає 25 найпоширеніших упереджень, спираючись на реальні кейси, думки експертів і результати досліджень і експериментів (проведених провідними світовими вченими, такими як нобелівські лауреати Даніель Канеман і Герберт Саймон або психологи Елліот Аронсон і Леон Фестінгер), в тому числі власних, і дає маркетологам робочі інструменти для звернення на користь компанії кожного з цих упереджень.

Знаючи про те, що саме утримує ваших клієнтів від здійснення покупки, ви зможете використовувати ці знання на користь вашим маркетингових кампаній і істотно збільшите продажу.

Цитати

«Фабрика вибору» адресована перш за все тим, хто працює в сфері реклами і маркетингу і представляє рекламне агентство або окремий бренд. Я розповім вам, як застосовувати поведінкову науку у своїй професійній діяльності. Підприємці або люди, просто бажаючі розширити свій кругозір, також знайдуть тут багато цікавого.

Якщо рекламодавці будуть знати про ці помилки, властивих сприйняття споживачів, і враховувати їх при створенні своєї продукції і комунікацій, то зможуть використовувати ці знання з вигодою для себе. Вони отримають можливість працювати з раціональним в людській природі, замість того щоб непродуктивно кидати їй виклики.

Для кого

  • Для маркетологів, представників брендів, керівників компаній, пов'язаних з просуванням і продажами.

Відгуки про Фабрика выбора. Как преодолеть 25 препятствий, которые мешают клиенту совершить покупку

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Фабрика выбора. Как преодолеть 25 препятствий, которые мешают клиенту совершить покупку відгуки