Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 115901 |
Автор: Ричард Шоттон
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
234 стр
ISBN
978-5-9614-2578-9
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Щоб ваша реклама була ефективною, необхідно чітко розуміти, що саме рухає цільовою аудиторією під час прийняття рішення про покупку. Автор стверджує: нерідко на рішення покупця впливають наявні у нього упередження на кшталт того, що якщо за товаром стоїть черга, то він неодмінно стоїть, або що в барі варто брати тільки один і той же звичне пиво.
Як розпізнати їх заздалегідь і підстрахуватися від необачних маркетингових ходів при просуванні свого продукту, не витрачаючи гроші на просування даремно? Річард Шоттон розбирає 25 найпоширеніших упереджень, спираючись на реальні кейси, думки експертів і результати досліджень і експериментів (проведених провідними світовими вченими, такими як нобелівські лауреати Даніель Канеман і Герберт Саймон або психологи Елліот Аронсон і Леон Фестінгер), в тому числі власних, і дає маркетологам робочі інструменти для звернення на користь компанії кожного з цих упереджень.
Знаючи про те, що саме утримує ваших клієнтів від здійснення покупки, ви зможете використовувати ці знання на користь вашим маркетингових кампаній і істотно збільшите продажу.
Цитати
«Фабрика вибору» адресована перш за все тим, хто працює в сфері реклами і маркетингу і представляє рекламне агентство або окремий бренд. Я розповім вам, як застосовувати поведінкову науку у своїй професійній діяльності. Підприємці або люди, просто бажаючі розширити свій кругозір, також знайдуть тут багато цікавого.
Якщо рекламодавці будуть знати про ці помилки, властивих сприйняття споживачів, і враховувати їх при створенні своєї продукції і комунікацій, то зможуть використовувати ці знання з вигодою для себе. Вони отримають можливість працювати з раціональним в людській природі, замість того щоб непродуктивно кидати їй виклики.
Для кого