Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Книги по маркетингу

Як зробити свої товари такими, що відповідатимуть потребам покупців, а послуги — адекватними ринковій ситуації і такими, що не суперечитимуть можливостям Вашої компанії? Як продавати більше і краще за конкурентів? Якими зусиллями даються лідерські позиції? Тонкощі продажів у соціальних мережах, email-маркетинг, використання YouTube для свого бізнесу, проведення презентацій, безліч способів ефективної безплатної реклами. Ви дізнаєтеся, як повернути раніше втрачених клієнтів, ба більше, зробити їх відданими Вашому бізнесу, навчитеся просувати й оптимізувати свій сайт. Зможете використовувати досвід міжнародних мегакорпорацій, як-от Google та Apple. Питання, на які дадуть відповідь книжки цього розділу, можна перелічувати до нескінченності.

розгорнути

Показувати:
Сортувати:

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Александер Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит, Тріш Пападакос

600 грн

Маркетингові війни

Маркетингові війни

Джек Траут, Эл Райс

550 грн

Суперфрікономіка

Суперфрікономіка

Стивен Левитт, Стивен Дабнер

175 грн

Привітайте своїх хейтерів

Привітайте своїх хейтерів

Джей Бер

490 грн

Креативний особистий брендинг

Креативний особистий брендинг

Юрген Саленбахер

490 грн

Міфи про брендинг

Міфи про брендинг

Енді Мілліґан

450 грн

Міфи про PR

Міфи про PR

Річ Лі

450 грн

Уроки лояльності

Уроки лояльності

Лоррейн Ґраббс

290 грн

Основи маркетингу

Основи маркетингу

Филип Котлер, Гари Армстронг

1250 грн

Основи маркетингу. Класичне видання

Основи маркетингу. Класичне видання

Филип Котлер

950 грн

Rework. Ця книжка змінить ваш погляд на бізнес

Rework. Ця книжка змінить ваш погляд на бізнес

Джейсон Фрайд, Дэвид Хайнемайер Хенссон

320 грн

Показано з 1 по 24 з 131 (всього 6 сторінок)

Ми живемо в умовах ринкової економіки, у світі споживання, а це означає, що править світом той, хто продає. Довкола безліч конкурентів, і всі прагнуть зійти на вершину драбини успіху. Щоб не зупинитися на найнижчому її щаблі, треба йти в ногу з часом і використовувати нові ефективні інструменти просування свого бізнесу.

Але як правильно це зробити? На щастя, винаходити велосипед не доведеться: на Заході вже все давно придумали, проаналізували вдалий і невдалий досвід і надали своїм дослідженням доступної форми, написавши багато корисних книжок. Та й на просторах колишнього СНД вже з’явилися добрі фахівці, що адаптували напрацювання заокеанських колег до вітчизняних реалій.

Книги по маркетингу від найуспішніших маркетологів

Для нашого інтернет-магазину бізнес-книжок ми підібрали найкращі праці успішних маркетологів, експертів у своїй галузі, де вони діляться своїми спостереженнями щодо психології покупців, прийомами маніпуляції, рецептами підвищення продажів, правильного брендингу, проведення презентацій, переговорів, грамотного PR, ефективної безоплатної реклами та іншою життєво потрібною маркетологові й кожному сучасному підприємцеві інформацією.

Наші книжки з маркетингу напевне допоможуть Вам зорієнтуватися в сучасних тенденціях і відкрити для себе багато нового. У них Ви знайдете найактуальніші відомості, зокрема про просування своєї компанії в Інтернеті. Соціальні мережі, різноманітні рекламні інтернет-сервіси, e-mail, відеохостинги тощо — усе це ефективні канали комунікації, якими можна і треба транслювати свої меседжі потенційним покупцям, якщо Ви серйозно вирішили домагатися успіху й підвищувати продажі. Інтернет сьогодні — благодатний ґрунт, на якому можна зібрати багатий урожай.

Якщо Ви тільки замислюєтеся про те, щоб розпочати свою справу, Вам теж дуже знадобиться чимало книжок з маркетингу, представлених у нашому магазині BizLit. Вони дадуть Вам чудову можливість повчитися на чужих помилках і обійти безліч підводних каменів, що підстерігають новачка. Крім того, Ви почерпнете масу ідей на мільйон від акул світового ринку.

І, звісно, не варто забувати про класику жанру, а саме про літературу, присвячену ораторському мистецтву, публічним виступам, майстерності словесної атаки й переконання, створенню здатних продавати текстів та комерційних пропозицій, від яких неможливо відмовитися, розвитку стратегічного мислення тощо. Ці навички — фундамент Вашої майбутньої комерційної імперії.

Купити книги по маркетингу в інтернет-магазині

Не вірите? А Ви спробуйте застосувати на практиці хоча б деякі з описаних у наших книжках методів! Гарантуємо, що результат перевершить ваші сподівання, і Ви станете постійним клієнтом нашого інтернет-магазину бізнес-книжок!