Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Десять смертных грехов маркетинга

Код товару: 2490

Автор: Филип Котлер

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 2490
248 грн
248

7 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Филип Котлер

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

160 стр

ISBN

978-5-9614-5187-0

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Десять смертных грехов маркетинга

Від виробника

Завдання маркетингу - управляти бізнес-стратегією компанії: виявляти можливості, розробляти і реалізовувати плани, які принесуть успіх на ринку. Гуру маркетингу Філіп Котлер проаналізував десять типових помилок, які допускають маркетологи, і дав поради, як їх уникнути і забезпечити успішний розвиток компанії. Книга адресована менеджерам і власникам компаній, фахівцям у сфері маркетингу, студентам вузів, а також тим, хто планує відкрити свій бізнес.

Відгуки про Десять смертных грехов маркетинга

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Десять смертных грехов маркетинга відгуки

Автори книги Десять смертных грехов маркетинга

Филип Котлер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-filip-kotler-90x120.jpg
Профессор международного маркетинга Kellog Graduate School of Management при Северо-Западном университете. Ему присвоена почетная докторская степень Стокгольмского университета, Цюрихского... Подробнее