Ідріс Муті — генеральний директор Idea Couture, глобальної інноваційної фірми з офісами в Сан-Франциско, Шанхаї, Торонто, Лондоні, Дубаї та Мехіко. Він працював з такими клієнтами, як-от Amex, Burberry, BMW, Boeing, Cisco, De Beers, Kraft, Nike, Samsung та Pepsi.
Провідний експерт з прикладного дизайнерського мислення, Ідріс говорить про стратегічні інновації, розвиток стратегічних перспектив і дизайн бізнес-моделей через застосування дизайнерського мислення. Книжка "Брендинг за 60 хвилин", яку написав Ідріс Муті, — незамінний посібник для бренд-менеджерів, маркетологів і всіх, хто прагне створити успішний бренд.
Брендинг за 60 хвилин
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Будь-який успішний бізнес, великий чи маленький, глобальний чи локальний, мусить мати стратегію, і не обов’язково заскладну. Як же вийти за рамки успішної компанії і стати світовим брендом? Як найефективніше взаємодіяти з клієнтами, конкурентами і партнерами? Як визначити провідну ідею, найцінніші можливості своїх товарів та послуг, розвиватися і створювати нові торговельні марки та ринки?
Відповіді на всі ці запитання — у книжці професора Ідріса Муті, маркетолога, бізнес-стратега, розробника бізнес-інновацій, всесвітньо відомого лектора і спікера. Для всіх, хто має стосунок до бренд-менеджменту та розробляння бізнесстратегій, а також для підприємців, керівників різних рівнів, маркетологів.