Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Большие бренды - большие проблемы

Код товару: 925
Большие бренды - большие проблемы книга купить

Автор: Джек Траут

Видавництво: Питер
Код товару: 925
219 грн
219

23 людини додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Джек Траут

Видавництво: Питер

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-496-00667-5

Формат

145х215 мм

Вага

260 г

Мова

російська

Опис книги Большие бренды - большие проблемы

Затвердження "Маленькі діти - маленькі проблеми, великі діти - великі проблеми" справедливо і по відношенню до торгових марок. У відомих і розкручених брендах є не тільки позитивні сторони, але і безліч підводних каменів. "Король позиціонування" Джек Траут розповідає про катастрофічні маркетингових і стратегічних помилках, через які постраждали фірми, що довгий час були лідерами на ринку, і показує, як можна було уникнути проблем. Наводиться безліч прикладів з досвіду таких компаній, як Xerox, Levi's. Miller Brewing. Digital Equipment. Burger King і інших.

Видання буде корисним маркетологам, бренд-менеджерам, директорам з розвитку, власникам і керуючим компаніями.

Відгуки про Большие бренды - большие проблемы

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Большие бренды - большие проблемы відгуки

Автори книги Большие бренды - большие проблемы

Джек Траут
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhek-traut-90x120.jpg
Президент компании "Trout & Partners", одной из крупнейших фирм в Америке с офисами в 13 странах. Ее клиентами являются - AT&T, Audi, Burger King, DuPont, Intel, IBM, MasterCard, Procter... Подробнее