Код товару: 4362 |
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Сергей Щербаков
Видавництво: Питер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
208 стр
ISBN
978-5-496-01973-6
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Книга послідовно відповідає на питання: чим реально небезпечна «кризова» ситуація на ринках, що з нею робити, звідки виймати гроші і куди вкладати, як працювати з рекламою, маркетингом, а також персоналом в стані підвищеної ентропії, що для споживачів під час кризи важливіше всього і як це використовувати в своєму бізнесі.
Цільова аудиторія книги - власники бізнесів, маркетологи, фрілансери і всі, хто так чи інакше пов'язаний з маркетинговою діяльністю, особливо в умовах кризи.