Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Анатомия рекламных объявлений. Как создавать продающие тексты

Код товару: 2669

Автор: Сэм Беннетт, Люк Салливан

Видавництво: Питер
Код товару: 2669
402 грн
402

8 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Сэм Беннетт, Люк Салливан

Видавництво: Питер

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

368 стр

ISBN

978-5-496-01345-1

Формат

170x240 мм

Мова

російська

Опис книги Анатомия рекламных объявлений. Как создавать продающие тексты

Від виробника

Запропонувати хорошу ідею нелегко, але можна. Набагато важче запропонувати затребувану і своєчасну ідею. А втілити ідею в реальному житті в інтелектуальній і вишуканою формою складніше у сто крат. Перед вами видання, яке надихнуло ціле покоління рекламістів і копірайтерів на створення креативних текстів. Автор ділиться унікальним досвідом формування історії брендів на телебаченні і радіо, в друкованих виданнях і зовнішніх оголошеннях, а також в інтерактивних, динамічних онлайн-просторах. До уваги читачів представлені цікаві приклади, що охоплюють всі сучасні засоби масової інформації: цифрові, соціальні та традиційні. Поради автора допоможуть довести до досконалості ваше вміння створювати замітки, розкріпачити і розвинути ваше творче начало.

Видання адресоване фахівцям з реклами, майбутнім майстрам рекламного бізнесу - знайдіть можливості для геніальних осяянь і отримаєте насолоду від своєї роботи. Також книга буде цікава професіоналам рекламного бізнесу і досвідченим керівникам, які знають ціну продають ідеям, - відкрийте нові шляхи ефективного просування ваших товарів і послуг.

Чому варто прочитати цю книгу
Запропонувати хорошу ідею нелегко, але можна. Набагато важче запропонувати затребувану і своєчасну ідею. А втілити ідею в реальному житті в інтелектуальній і вишуканою формою складніше у сто крат. Перед вами видання, яке надихнуло ціле покоління рекламістів і копірайтерів на створення креативних текстів.

Унікальність книги
Автор ділиться унікальним досвідом формування історії брендів на телебаченні і радіо, в друкованих виданнях і зовнішніх оголошеннях, а також в інтерактивних, динамічних онлайн-просторах. До уваги читачів представлені цікаві приклади, що охоплюють всі сучасні засоби масової інформації: цифрові, соціальні та традиційні.

Чим сподобалася ця книга
Поради автора допоможуть довести до досконалості ваше вміння створювати замітки, розкріпачити і розвинути ваше творче начало.

Від автора
"Знімаючи капелюха перед видатними піонерами мистецтва реклами, в цій книзі я пропоную вам ідеї. Вони склалися з думок автора і мудрості тих найрозумніших людей, яких мені пощастило зустріти за своє життя, працюючи над створенням, просуванням і втіленням ідей для широкого кола найрізноманітніших клієнтів . "

Люк Салліван
Книга підійде
Молодим фахівцям з реклами, майбутнім майстрам рекламного бізнесу - знайдіть можливості для геніальних осяянь і отримаєте насолоду від своєї роботи. Професіоналам рекламного бізнесу, досвідченим керівникам, які знають ціну продають ідеям - відкрийте нові шляхи ефективного просування ваших товарів і послуг.

Відгуки
"Люк Салліван дає відмінні уроки новачкам рекламної галузі - і одночасно воскрешає смішні, хоча і" крізь сльози ", спогади у тих, хто давно присвятив себе цій чудовій і часто божевільною професії."

Чи Клоу, голова і директор TBWA / Worldwide
"Цей бізнес змінюється з шаленою швидкістю, але поради Люка Саллівана поза часом. Якщо ви успішно працюєте в рекламі, ця книга зробить вас ще краще. Якщо ви вже домоглися значних успіхів, то вона допоможе перетворити їх в видатні."

Майк Х'юз, президент The Martin Agency
"Читаючи роздуми Люка про рекламної індустрії, так і хочеться почати все спочатку. Якби тільки не ці типчики з голови 11."

Боб Беррі, Barrie D'Rozario Murphy

Відгуки про Анатомия рекламных объявлений. Как создавать продающие тексты

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Анатомия рекламных объявлений. Как создавать продающие тексты відгуки

Автори книги Анатомия рекламных объявлений. Как создавать продающие тексты

Сэм Беннетт
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor-sjem-bennett-90x120.jpg
Сэм Беннетт - директор по бренду и цифровым стратегиям в Martin Williams, ранее - директор по цифровым стратегиям в GSD&M.
Люк Салливан
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-ljuk-sallivan-90x120.jpg
Люк Салливан - копирайтер, креативный директор, более тридцати лет сотрудничает с лучшими американскими рекламными агентствами: Fallon, The Martin Agency и GSD&M. Журнал AdWeek дважды называл... Подробнее