Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 110217 |
Фотографії
Автор: Рорі Сазерленд
Видавництво: Наш Формат
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
368 стр
ISBN
978-617-7730-87-2
Формат
140х210 мм
Мова
українська
Усе нелогічне дуже ефективно спрацьовує в житті, рекламі та бізнесі. І хоча в сучасному маркетингу й рекламі дедалі частіше спираються на великі дані й логіку покупців, усе ж таки популярність бренду визначає несвідома та ірраціональна поведінка людей. Автор на тематичних прикладах розкриває закони людського сприйняття, пояснюючи, чому нелогічні, несмачні та незручні продукти стають хітами.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для маркетологів, рекламістів, піарників, креативників та власників бізнесів, а також для всіх, хто хоче навчитися мислити нестандартно.
ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ
У цій книжці легенда у світі реклами Рорі Сазерленд на основі свого 30-річного досвіду переконує, що варто вийти за межі стандартного мислення й вузької логіки. Також Сазерленд доводить: успішні компанії часто завдячують своїм результатом магічному ключику, підібраному до людської психології.