Bizlit +38 (099) 562-25-63
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу

Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу

180 грн
180
6 людей додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 208 стр
ISBN 978-617-12-4659-1
Формат 150x220 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Індустрія маркетингових технологій переживає потужний цикл інновацій. Змінюються споживачі та їхні потреби, а схема роботи й послуг досі неефективна. «Agile-маркетинг» пропонує ідеї, які допоможуть маркетологам створити нову культуру для задоволення вимог сучасного маркетингу.

Постійне вивчення клієнта та аналітика, а головне, гнучкість планування замість жорстких графіків. Поєднання адаптивних підходів із традиційними практиками маркетингу, концепція agile-методів, огляд скраму та канбану, реалізація agile-методу, сучасний маркетинг і досвід клієнта, економіка співпраці й контент-маркетинг із застосуванням agile-методів; цікаві випадки з практики, дібрані з масштабного досвіду автора (від стартапів до роботи в глобальній технологічній компанії високого рівня), — усе це відчиняє двері до маркетингу нової ери.

Показати повністю
Відгуки про Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
0 / 5
Залишити відгук
Роланд Смарт
Avatar
Роланд Смарт - досвідчений маркетолог, орієнтований працювати над розвитком товарів та послуг. У ролі віце-президента Oracle із соціального маркетингу та роботи з спільнотами він керує програмами роботи з користувачами та адвокатами бренду, а також керує впровадженням маркетингових технологій компаній, що купуються (наприклад, Compendium) в рамках корпоративного підрозділу маркетингу.
 
Роланд почав працювати в Oracle після того, як корпорація купила компанію Involver, яка розробляла соціальну технологічну платформу. До того він керував маркетинговою командою в Sprout: компанія займалася розробкою платформи для створення соціальної/мобільної реклами (була куплена InMobi). Ще з часів роботи в компанії Adaptive Path, розташованої в Сан-Франциско і яка займалася дизайном користувача (куплена CapitalOne), Роланд прагне співпрацювати з розробниками продуктів і займатися користувальницьким досвідом, застосовуючи практики гнучкої розробки.

Ви дивились

Фотографії