Bizlit +38 (099) 562-25-63

Маркетинг

Як зробити свої товари такими, що відповідатимуть потребам покупців, а послуги — адекватними ринковій ситуації і такими, що не суперечитимуть можливостям Вашої компанії? Як продавати більше і краще за конкурентів? Якими зусиллями даються лідерські позиції? Тонкощі продажів у соціальних мережах, email-маркетинг, використання YouTube для свого бізнесу, проведення презентацій, безліч способів ефективної безплатної реклами. Ви дізнаєтеся, як повернути раніше втрачених клієнтів, ба більше, зробити їх відданими Вашому бізнесу, навчитеся просувати й оптимізувати свій сайт. Зможете використовувати досвід міжнародних мегакорпорацій, як-от Google та Apple. Питання, на які дадуть відповідь книжки цього розділу, можна перелічувати до нескінченності.

Читати повністю →
Фільтри
Фільтри
Скасувати все
Ціна
від
до
Автори
Показати

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Игорь Манн

| 3
Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна. Цей практичний посібник містить неодноразово пере..

490 грн

На складі

Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії

Тони Шей

| 1
Успішний бізнес неможливо розбудувати, не ризикуючи. Та коли на кону стоять не самі лише заробітки, а людські взаємини, ризик цілком виправданий і навіть необхідний. «Доставка щастя» — розповідь про великі гроші, велику дружбу і щире людинолюбство; коли за сім’ю є не лише кревні родичі, а й працівники, клієнти і навіть конкуренти. Це історія про хист людини щомиті наповнювати своє життя сенсом, надавати йому елементів інтриги задля особистого щастя і щастя людей, які тебе оточують; викладати..

380 грн

На складі

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Александер Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит, Тріш Пападакос

Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставит..

690 грн

На складі

Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном

Евгений Жигилий

| 3
Уміння спілкуватися телефоном чи не найголовніша наша зброя і знаряддя праці. Автор книжки — відомий бізнес-тренер і мотиваційний спікер Євген Жигілій — стверджує, що опанувати цю навичку до снаги кожному: потрібно чітко вибудовувати розмову за скриптами й алгоритмами, готуватися й тренуватися заздалегідь, відчувати впевненість, внутрішню радість і вірити в успіх. Усі секрети вдалого телефонного спілкування чекають на вас у цій книжці. Певні, що навіть досвідчений спеціаліст знайде тут корис..

490 грн

На складі

Суперфрікономіка

Стивен Левитт, Стивен Дабнер

Фріки-економісти знову перевертають наші уявлення про економіку, шукають приховані причини та вкотре пропонують нестандартні висновки. Хто продукує більшу додану вартість — сутенер чи ріелтор? Що спільного в ураганів, серцевих нападів та смертей на дорогах? Чи спричинює телебачення збільшення рівня злочинності? Чи може споживання м’яса кенгуру врятувати планету? Хоч би якої теми торкалися фрікономісти — вони показують світ таким, яким він є: прекрасним, жахливим, потворним чи фріківським...

175 грн

На складі

Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum. Створення продуктів, що подобаються клієнтам

Роман Пихлер

Книжка Романа Піхлера — перший посібник із гнучкого управління продуктом на основі Scrum. Автор, провідний консультант Scrum, описує широкий спектр гнучких методів управління продуктами, у тому числі пошук рішень для Аgile-продуктів, а також засоби врахування вимог, що виникають, створення мінімально товарного продукту, завчасного використання відгуків клієнтів і тісної співпраці з командою розробників. Завдяки багатому досвіду Романа Піхлера ви дізнаєтеся, чим Scrum-­володіння продуктом від..

590 грн

На складі

Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод

Ентоні Яннаріно

Пpoтягoм дecятілiть мeнeджepі з пpoдaжiв, тpeнepі тa aвтopі гoвopілі пpo зaкpіття як нaйвaжлівiшoї, нaйcклaднiшoї фaзі пpoдaж. Вoні вінaйшлі нaпoлeглівi xітpoщi для ocтaтoчнoгo зaпіту, пoчінaючі вiд "пpіймaті дocтaвку" блізькo дo "зapaз чи нiкoлі". Eнтoнi Яннapiнo мaє Iнший пiдxiд, opiєнтoвaній нa нoвi тexнoлoгiчнi тa coцiaльнi peaлiї cучacнocтi. У цiй кнізi вiн дoвoдіть, щo ocтaтoчнe зoбoв'язaння нacпpaвдi мoжe буті oднiєю з нaйпpocтiшіx чacтін пpoцecу купiвлi-пpoдaжу - якщo ви йoгo пpaвіль..

195 грн

На складі

Привітайте своїх хейтерів

Джей Бер

Відомий експерт Джей Бер подає видатні приклади привітання хейтерів і пояснює, як позитивне ставлення до них перетворюється на ваші гроші. Ви дізнаєтеся про типи хейтерів та загальні особливості їхніх скарг, правила поводження і тактику впливу на хейтерів. А опанувавши науку привітання хейтерів, ви зможете навіть найзапальніших з них приборкати і перетворити на своїх друзів і найвідданіших клієнтів...

490 грн

На складі

Стратегії геніїв. П'ять найважливіших уроків від Білла Ґейтса, Енді Ґроува та Стіва Джобса

Девід Йоффі, Майкл Кусумано

Девід Б. Йоффі та Майкл А. Кусумано мали можливість зблизька спостерігати за діяльністю Microsoft, Intel і Apple й вивели своєрідну формулу успішної стратегії - п'ять правил, дотримання яких дозволили Гейтсу, Гроуву та Джобсу на довгий час стати беззаперечними лідерами у своїй галузі. На їх прикладі автори довели, що мистецтву стратегії можна навчитися.   У книзі докладно й доступно висвітлено кожне правило, детально проаналізовані рішення, які визначали долю компаній, а також розглянут..

350 грн

На складі

Креативний особистий брендинг

Юрген Саленбахер

У цій інноваційній книжці Юрґен Саленбахер ділиться своїм унікальним методом особистого тренінгу, який має на меті розвиток творчого мислення та інновацій. Цей метод, що спершу був розроблений як спосіб управління розвитком кар’єри, може стати в пригоді будь-якій людині, яка прагне з’ясувати, що вона може запропонувати світові...

490 грн

На складі

Міфи про брендинг

Енді Мілліґан

Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка? Перед вами книжка, написана..

450 грн

На складі

Міфи про PR

Річ Лі

«Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше,— розвінчує міфи про PR, що часто формують у нашій свідомості не зовсім правильне розуміння сутності інформаційного простору н..

450 грн

На складі

Уроки лояльності

Лоррейн Ґраббс

Книга Лоррейн Ґраббс, президента компанії «Lessons іn Loyalty», адресована організаціям і керівникам усіх рівнів. Мета її — дати бізнес-лідерам інструменти та ресурси для створення позитивної і продуктивної корпоративної культури в рамках концепції: «Задово­лений клієнт починається із задоволеного співробітника». Керуючись багаторічним досвідом керівної роботи в авіакомпанії «Southwest Airlines», автор пропонує читачам уроки, багаторазово перевірені прак­тикою. Вона незмінно підкреслює необх..

290 грн

На складі

Основи маркетингу

Филип Котлер, Гари Армстронг

Спільними зусиллями двох відомих фахівців - Гарі Армстронга та Філіпа Котлера - був створений прекрасний підручник з маркетингу для початківців. Книга "Основи маркетингу" в популярній, захоплюючій і доступній формі познайомить вас з основами маркетингу. У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті і спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не тільки для студенті..

1250 грн

На складі

Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш (УЦІНКА)

Ігор Манн

Номер 1» — книжка про те, як стати першим на професійному ринку з багатьма конкурентами. Ви дізнаєтеся, як поставити мету, дослідити свої можливості (зробити аудит самого себе), розвиватися, досягати високих результатів та просуватися вперед. «Номер 1» — проста для розуміння книжка, яка надасть вам найкращі джерела інформації та порекомендує провідних спеціалістів. Про книгу Людина — товар на професійному ринку з багатьма конкурентами. І тут працюють ті ж прийоми, що й у маркетинг..

490 -50% 245 грн

На складі

Карго-маркетинг і Україна

Алексей Филановский

Ми живемо в країні, де переміг «карго-маркетинг» — маркетингу що спирається на міфи і фікції. Деяким бізнесам комфортно в обіймах цього культу, але рано чи пізно зіткнення реальності та міфології призводить до руйнівних наслідків. Олексій Філановський, відомий український маркетолог, на сторінках цієї книжки аналізує найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості і прозорі методи та інструменти, що допоможуть налагодити справді ефективну роботу маркетингу. Друга частина книги присвячена філософськи..

420 грн

На складі

Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку

Луїс Педроза

Це не можна заперечувати: бізнес стає більш глобальним, ринки – все більш безладними та швидко розвиваються. Керівники та власники бізнесів розуміють, що мають адаптуватися до нових умов, але, або надто зайняті й не мають на то часу, або просто не розуміють, що саме потрібно змінити. У «Гнучких брендах» пропонується досвід створення світових брендів, який допоможе 1) швидко аналізувати своє оточення; 2) створити диференційоване та значуще позиціонування бренду; 3) втілити стратегію бренду в ..

260 грн

На складі

Основи маркетингу. Класичне видання

Филип Котлер

У книжці "Основи маркетингу. Класичне видання" подано загальну характеристику маркетингу як напряму господарської діяльності. У загальнодоступній формі викладено весь його комплекс і складові елементи, а також показано, як застосувати маркетинг у тій чи іншій конкретній ринковій ситуації. Для більш легкого засвоєння поданого матеріалу у кожному розділі автор уживає низку спеціальних прийомів, що містять постановку цілей, і використовує початкові заставки. У книзі наведено численні схеми, таб..

950 грн

На складі

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Ґреґ Гоффман

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду. У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі ство..

419 грн

На складі

Драми довкола реклами. Як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них)

Еріка Файві

Що таке бренд, рекламний план та секрети просування товару? У сучасному світі барвистої й захопливої реклами, яка є повсюди, так просто потрапити на цей гачок: один погляд і все — реклама заполонила ваші емоції та міцно засіла у вашій голові. Авжеж, тут секрет у методах та інструментах реклами, вмінні розуміти та впливати на цільову аудиторію і багато іншого. Ця книжка розповість вам усе про правила рекламного бізнесу — доступно і цікаво. Розвивайте свою медіаграмотність і навчайтеся мислити..

320 грн

На складі

Rework. Ця книжка змінить ваш погляд на бізнес

Джейсон Фрайд, Дэвид Хайнемайер Хенссон

Сенсація в світі бізнес-книг. Ця книга - про те, як почати свій бізнес. Якщо хочете - паралельно з основною роботою. І про те, як удосконалити ваш наявний бізнес, а точніше - ваші погляди на нього. З тим, щоб знайти небачену раніше ступінь свободи. Про те, який оптимальний розмір компанії, навіщо їй рости, що і як потрібно насправді планувати і чи потрібно вчитися на помилках. Книга написана практиками. Джейсон Фрайд і Девід Хайнемайер Хенссон - вельми успішні інтернет-підприємці, що заснува..

320 грн

На складі

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Йона Бергер

Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркот..

350 грн

На складі

Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення

Раджа Раджаманнар

Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь: Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді. Які маркетингові стратегії й тактики варто використовувати в мінливих умовах. Як подбати про лояльність клієнтів, спорідненість і «хімію бренду». Як мисл..

390 грн

На складі

MBA. Наочний курс. Два роки навчання у бізнес-школі в одній надзвичайно цінній і крутій книжці

Джейсон Беррон

Якщо ви прагнете досягти успіху в бізнесі, найкращий спосіб набути необхідних знань і досвіду — опанувати програму MBA. Але вивчення цієї програми в будь-якій пристойній школі потребує величезних інвестицій часу, зусиль і коштів. Джейсон Беррон, автор книги «MBA: наочний курс», пропонує радикальне рішення: скористатися виданням, у якому всі ключові концепції бізнес-школи пояснюються за допомогою ілюстрацій. Вивчаючи свого часу курс MBA, Беррон, замість писати повні конспекти, робив графічні ..

750 грн

На складі