Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Тотальна фотографія

Тотальна фотографія

300 грн
300
10 людей додали у Вишлист
Очікується
Дата надходження поки не відома
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 112 стр
ISBN 978-617-7110-52-0
Формат 195x255 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Євгеній Павлов долучився до фотографії в середині шістедисятих років, а в 1968 році став членом Обласного фотоклубу в Харкові. У 1971 році молоді й амбітні Євгеній Павлов та Юрій Рупін звернулися до найприкментніших авангардистів клубу з ідеєю формування групи Час. Це були Борис Михайлов, Олег Мальований, Геннадій Тубалєв, Олександр Супрун й Олександр Ситниченко (Анатолій Макієнко приєднався пізніше).

Група виробила спільну декларацію, яку вони назвали "теорією удару" (згідно з нею їхні фотографії мали діяти, як "удар кулаком"). Це було суголосне тому, що пізніше в 1980 році Ролан Барт визначив, як "пунктум" або "укол", у своїй знаковій книзі Camera Lucida, що стала вирішальною у визначенні нового статусу фотографії.

Показати повністю
Відгуки про Тотальна фотографія
0 / 5
Залишити відгук
Євгеній Павлов

Євгеній Павлов (1949 р.н., Харків) — один з фундаторів Харківської школи фотографії. В 1967-1972 навчався на економічному факультеті Харківського державного університету ім. О.М. Горького (нині — Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна). В 1972 році створив одну зі знакових для діяльності колективу серій — Скрипка.

В 1974 — 1979 роках навчався на оператора в Державному театральному інституті ім. І.К. Карпенка-Карого в Києві (нині – Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого), після чого повернувся до Харкова. 

Знаковим для автора стала співпраця з живописцем Володимиром Шапошніковим: результатом їхньої колаборації разом з дружиною Павлова, історкинею мистецтва Тетяною Павловою, стали серії розфарбованих фотографій Спільне Поле (1996), Парнографія (1998), Інше Небо (2007). Сьогодні автор — викладач кафедри телебачення Харківської державної академії культури.

Ви дивились

Фотографії