Bizlit +380995622563
Нет в наличии

Сьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мереж

Код товара: 101122
Сьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мереж книга купить

Автор: Джошуа Купер Рамо

Издательство: Yakaboo Publishing
Код товара: 101122
321
355 355 грн
Уже едет к нам

Автор: Джошуа Купер Рамо

Издательство: Yakaboo Publishing

Переплет

Твердый

К-во страниц

384 стр

ISBN

978-617-7544-05-9

Формат

165х235 мм

Язык

украинский

  • Бестселер The New York Times та Washington Post.
  • 2018 року втретє виходить у США — у форматі кишенькового видання (mass-market edition).
  • №1 у переліку McKinsey Summer Reading List у 2016 році, зокрема її рекомендували CEO компаній LinkedIn, Cisco, Corning і, власне, McKinsey
  • 2016 року увійшла у перелік "15 важливих бізнес-книжок, які вам слід прочитати цього року" журналу Inc.

Джошуа Купер Ремо, свого часу наймолодший редактор в історії журналу Time, експерт з Китаю, учень Генрі Кіссінджера й один з очільників компанії Kissinger Associates, у своїй третій книжці «Сьоме чуття» запрошує нас розділити з ним амбітне завдання: збагнути суть нашої доби. На його думку, епоха, в яку ми зараз тільки вступаємо, відрізнятиметься від наших днів так само, як доба Просвітництва відрізнялася від Середньовіччя, і лише ті, хто володіють т.зв. «Сьомим чуттям» не залишитимуться на узбіччі історії.

Ми вже живемо у світі нової влади — влади мереж, водночас розпорошеної і сконцентрованої. Зі своїми викликами та перевагами, мережева влада не є безпечнішою від звичних ієрархічних моделей, і ми можемо стати свідками народження нового деспотизму. На сторінках книжки можна знайти не один привід злякатися, але Ремо залишає нам простір і для оптимізму, а також доволі несподівані пропозиції та відповіді на виклики нової епохи наприкінці цієї надзвичайно сміливої, повної приголомшливих відкриттів навіть для досвідчених читачів науково-популярної літератури, книжки-бестселера.
 

Сьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мереж отзывы