Роб Уокер — колумнист и журналист, пишущий о дизайне, технологиях, бизнесе, искусстве и на другие темы для The New York Times, The Atlantic, NewYorker.com, Design Observer, Bloomberg Businessweek и Lifehacker. Он также работает на кафедре дизайна продуктов программы MFA Школы визуального искусства. Другие книги автора — Buying In, Letters from New Orleans и Significant Objects (в соавторстве с Джошуа Гленном).
С широко открытыми глазами. 131 способ увидеть мир по-другому и найти радость в повседневности
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Прості і захоплюючі вправи для розвитку творчого мислення. В епоху інформаційного шуму наше життя прив'язана до телефонів, електронної пошти та соціальних мереж. Серед усіх цих відволікаючих чинників ми часто втрачаємо здатність відчувати і бути присутнім в сьогоденні: думати, бачити і слухати. Відкрийте для себе вправи Роба Уокера.
Ця чудово оформлена книга надихне на творчість і допоможе побачити світ по-новому. Ви навчитеся ясніше мислити, краще слухати, продуктивніше працювати. Ви заново знайдете інтерес до життя і почнете помічати те, що дійсно важливо.
Від автора
Фраза «вчитися звертати увагу» вразила мене, коли я прочитав розповідь Беннінг в книзі «Намалюй з закритими очима» з творчими завданнями для студентів мистецьких вузів. Ця ідея мене так і не залишила. В цей час я складав план п'ятитижневого курсу, який до цих пір проводжу раз на рік в Нью-Йоркській школі візуального мистецтва. Щороку в якийсь момент я прошу моїх студентів «спробувати звертати увагу».
В цьому і полягає все завдання. І кожен працює над моїм навмисно незрозумілим дорученням по-своєму. Успішні вчителі, лікарі, юристи, підприємці та менеджери - всі вони вихоплюють з повсякденності непомітні підказки і деталі, які проходять повз всіх інших. Ось чому насправді такі компанії, як Google і Goldman Sachs, ввели програми, розроблені спеціально для того, щоб допомогти працівникам боротися з нашою культурою перешкод і відновити їх концентрацію і креативність - як правило, під вивіскою медитації або навчання усвідомленості.
Уміння звертати увагу, звичка помічати культивують оригінальний погляд на світ, самостійну точку зору. Почасти саме цього я намагаюся навчити моїх студентів і саме тому намагаюся практикувати спостережливість сам.
Для кого ця книга
- Для всіх, хто хоче жити більш усвідомленою, цікавою і творчим життям.
- Для всіх представників креативної індустрії.