Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети

Код товару: 111670

Автор: Тим Стейплс

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 111670
345 грн
345

2 людини додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Тим Стейплс

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-9614-3004-2

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети

Яким би яскравим не було ваше рекламне повідомлення, воно може загубитися в інформаційному шумі - серед мільйонів постів і відео, що з'являються щодня. Але увагу користувачів можна залучити і змусити всі глобальні платформи - Google, Facebook, YouTube і Instagram - працювати на вас.

Секрет - в залученні базових емоцій і втягується сторітеллінге. Тім Стейплс розповідає про дев'ять ключових правилах, які допоможуть вашим повідомленнями прорватися звезення шум.

Цитати

Наші відео зібрали понад 5 мільярдів переглядів, 50 мільйонів репоста і стали інфоприводи більш ніж для 100 000 статей, присвячених таким гігантам, як Pepsi, Adobe, Hyatt, або, наприклад, Олімпійські ігри. Багато брендів мріють про те, щоб зірвати джекпот, випустити хоча б один вірусний хіт, в той час як нам вдається повторювати таке знову і знову, витираючи носа усім скептикам.

Навіщо читати

Онлайн-маркетинг зараз найдешевший і при цьому найефективніший інструмент просування продукту, компанії або особистого бренду. Вам не потрібен ні величезний штат маркетологів, ні величезні вкладення, головне - зрозуміти суть онлайн-сторітеллінга. У книзі розповідається, за якими принципами будувати повідомлення, які емоції задіяти, щоб людям хотілося ділитися вашим контентом, створюючи хвилю вірусного поширення.

Для кого

  • Для контент-маркетологів, блогерів, для тих, хто просуває особистий бренд в соцмережах або відповідає за онлайн-маркетинг компанії.

Відгуки про Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети відгуки

Автори книги Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети

image/data/avtor/no_avtor.jpg
Тим Стейплс - предприниматель, сооснователь и генеральный директор Shareability, компании, занимающейся контент-маркетингом. Среди клиентов компании Pepsi, AT&T, Hyatt и Adobe. Еще до... Подробнее