Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Код товару: 117814

Автор: Мартин Томас

Видавництво: Фабула
Код товару: 117814
340 грн
340

0 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Автор: Мартин Томас

Видавництво: Фабула

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-617-09-6383-3

Формат

135х235 мм

Мова

українська

Опис книги Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Як вирішити, створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість передплатників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем з регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені питання? Саме в цій книзі! Вона допоможе всім, хто хоче стати впевненим користувачем соціальних медіа і успішно розвивати свій бізнес або кар'єру в соціальних мережах.

Відгуки про Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа відгуки