Код товару: 91647 |
2
|
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Касс Санстейн, Ричард Талер
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
240 стр
ISBN
978-5-00100-785-2
Формат
170х240 мм
Вага
500 г
Мова
російська
Nudge. Архітектура вибору - вже третя перекладена на російську мову робота відомого вченого і володаря Нобелівської премії з економіки Річарда Талера. Цього разу його співавтором став інший економіст - Касс Санстейн.
Книга Nudge. Архітектура вибору знайомить читачів з ідей підсвідомого прийняття рішень, і тим як, компанії можуть на нього впливати. Теорія говорить про те, що якщо поставити продукт в певному місці або пофарбувати його в яскравий колір, то він приверне більше уваги, а значить, покупці будуть робити вибір на його користь. Користуючись цією концепцією, можна не тільки покращувати власний добробут, а й світ навколо.
Добре пророблена архітектура вибору не буде кидатися людині в очі, а немов легенько підштовхне його ліктем в бік прийняття кращого рішення. Книга Талера і Каса повністю складається із прикладів правильного і невдалого використання архітектури вибору. Запропоновані ситуації відносяться до абсолютно різних життєвих областям, починаючи з правильного розташування дверних ручок, закінчуючи системою охорони здоров'я та фондовою біржею.
Незважаючи на те, що автори - серйозні фахівці, не варто очікувати від книги заумної термінології і академічності, адже це в першу чергу науково-популярна література. Книга написана легкою мовою, а наведені в ній приклади близькі і зрозумілі кожному обивателю. Купити книгу Nudge. Архітектура вибору варто тим, кому сподобалися бестселери «Фрікономіка» Данбері Левітта і «Генії і аутсайдери» Малькольма Гладуелл.