Bizlit +380995622563
Есть в наличии

Комплект із двох книжок: «Номер 1» і «Маркетинг без бюджету»

Код товара: 99835
Купить Комплект із двох книжок: «Номер 1» і «Маркетинг без бюджету»

Автор: Игорь Манн

Издательство: МонолитBizz
Код товара: 99835
1448
350 350 грн
На складе

Автор: Игорь Манн

Издательство: МонолитBizz

Переплет

Твердый

Язык

украинский

Про комплект

 «Номер 1»

Людина — товар на професійному ринку з багатьма конкурентами. І тут працюють ті ж прийоми, що й у маркетингу. Якщо ви амбітні та відчуваєте в собі потенціал стати більше ніж просто хорошим спеціалістом, хочете обійти суперників, вибитись у лідери і бути першим у тій чи іншій сфері, треба навчитися застосовувати ці прийоми щодо самого себе. Відтак на зміну людині-товару прийде безсумнівний авторитет — людина-бренд, приклад для наслідування, який викликає заздрість і загальне захоплення.

Ліпшого наставника на цьому шляху, ніж Ігор Манн, визнаний № 1 у маркетингу, годі й шукати. Він не лише зробив собі ім'я копіткою працею на професійній ниві та наполегливою роботою над собою, а й допоміг багатьом людям і компаніям досягти вражаючих результатів і посісти гідне місце під сонцем. Маркетер, консультант, спікер, автор десятка книжок, видавець Ігор Манн у «Номері 1» вдало поєднав теорію з практикою та запропонував покроковий алгоритм досягнення мети. Скориставшись додатками наприкінці книжки, ви зможете скласти індивідуальний наочний план просування вперед. Читайте та дійте!


«Маркетинг без бюджету»

Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу

рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити

впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50

безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету»

відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.

Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими

інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також

топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування!

Написать отзыв

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-mann-igor-90x120.jpg

Игорь Манн кандидат экономических наук.

В 1989 году окончил Московский институт управления и начал работать в Институте управления на кафедре «Внешнеэкономическая деятельность и зарубежный опыт управления». Игорь Манн много преподавал, путешествуя по стране, консультировал, работал в рекламном агентстве — сначала рекламным агентом, потом копирайтером.

В 1993 году стал менеджером по маркетинговым коммуникациям в московском офисе швейцарской компании Ciba-Geigy, отделение «Защита растений».

В 1994 году во Всероссийской академии внешней торговли (ВАВТ) защитил кандидатскую диссертацию по теме «Организация системы маркетинговых коммуникаций во внешнеэкономической деятельности предприятия». В 1995 году перешел в российскую компанию «Фавор», официальный импортер японской компании Konica Corporation, на должность директора по маркетингу.

В 1998 году начал работать директором по маркетингу в московском офисе компании Lucent Technologies.

В 2000 году, когда из Lucent Technologies была выделена новая компания Avaya, получил в ней назначение на должность регионального директора по маркетингу в регионе Центральной Восточной Европы, СНГ, Ближнего Востока и Африки.

В 2003 году из под его пера выходит книга: Маркетинг на 100%, впоследствии ставшая бестселлером. Позднее выходят книги "PR на 100%", "Без бюджета","Арифметика маркетинга для первых лиц","Хороший год".

2005 год ознаменовался появлением нового издательства Манн, Иванов и Фербер, основателями которого стали Игорь Манн, Михаил Иванов и Михаил Фербер.

Помимо прочего Игорь Манн занимается консультированием бизнеса, ведет тренинги и семинары.