Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Отримай знижку до 20% на продукцію видавництва МонолитBizz
Код товару: 99835 |
3
|
Фотографії
Отримай знижку до 20% на продукцію видавництва МонолитBizz
Автор: Ігор Манн
Видавництво: МонолитBizz
Обкладинка
Тверда
Мова
українська
Про комплект
«Номер 1»
Людина — товар на професійному ринку з багатьма конкурентами. І тут працюють ті ж прийоми, що й у маркетингу. Якщо ви амбітні та відчуваєте в собі потенціал стати більше ніж просто хорошим спеціалістом, хочете обійти суперників, вибитись у лідери і бути першим у тій чи іншій сфері, треба навчитися застосовувати ці прийоми щодо самого себе. Відтак на зміну людині-товару прийде безсумнівний авторитет — людина-бренд, приклад для наслідування, який викликає заздрість і загальне захоплення.
Ліпшого наставника на цьому шляху, ніж Ігор Манн, визнаний № 1 у маркетингу, годі й шукати. Він не лише зробив собі ім'я копіткою працею на професійній ниві та наполегливою роботою над собою, а й допоміг багатьом людям і компаніям досягти вражаючих результатів і посісти гідне місце під сонцем. Маркетер, консультант, спікер, автор десятка книжок, видавець Ігор Манн у «Номері 1» вдало поєднав теорію з практикою та запропонував покроковий алгоритм досягнення мети. Скориставшись додатками наприкінці книжки, ви зможете скласти індивідуальний наочний план просування вперед. Читайте та дійте!
«Маркетинг без бюджету»
Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу
рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити
впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50
безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету»
відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.
Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими
інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також
топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування!