Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі

Код товару: 114055

Автор: Гай Кавасаки

Видавництво: Vivat
Код товару: 114055
170 грн
170

1 людина додала у Вишлист

Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера

Автор: Гай Кавасаки

Видавництво: Vivat

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

224 стр

ISBN

9789669821362

Формат

145х200 мм

Мова

українська

Опис книги Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі

Пригадайте, які емоції у вас виникають, коли берете до рук новенький iPad. Або торкаєтеся керма BMW. Або міряєте взуття від Chanel. Що ви відчуваєте? Зачарування і досконалість. І річ не лише в популярності бренду. Не в рекламі та маніпулюванні свідомістю покупця через психологічні тригери. А саме в переживанні чару та мистецтві викликати його у клієнта.

Ця фішка — musthave брендівфлагманів ринку. Зачаровування в бізнесі — це процес, завдяки якому людина в захваті від продукту, послуги, організації або ідеї. Його наслідком є добровільна й довготривала підтримка, взаємовигідна для обох сторін. І тепер ви маєте змогу досконало опанувати це мистецтво, яке збільшить вашу клієнтську базу, розширить сфери впливу компанії й перетворить її на мегауспішну та прибуткову.

Від зовнішнього вигляду персоналу до оформлення банерів на Facebook та YouTube — Ґай Кавасакі знає, як використати навіть найменшу деталь, щоб зачарувати кожного. 

Відгуки про Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі відгуки

Автори книги Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі

Гай Кавасаки
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-guy-kawasaki-90x120.jpg
Гай Кавасаки (Guy Kawasaki, родился 30 августа 1954 года в Гонолулу, Гавайи) — один из первых работников компании Apple Computer, ответственный за маркетинг компьютера Macintosh в 1984 году. Он... Подробнее