Bizlit +38 (099) 562-25-63
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі

Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі

170 грн
170
1 людина додала у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 224 стр
ISBN 9789669821362
Формат 145х200 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Пригадайте, які емоції у вас виникають, коли берете до рук новенький iPad. Або торкаєтеся керма BMW. Або міряєте взуття від Chanel. Що ви відчуваєте? Зачарування і досконалість. І річ не лише в популярності бренду. Не в рекламі та маніпулюванні свідомістю покупця через психологічні тригери. А саме в переживанні чару та мистецтві викликати його у клієнта.

Ця фішка — musthave брендівфлагманів ринку. Зачаровування в бізнесі — це процес, завдяки якому людина в захваті від продукту, послуги, організації або ідеї. Його наслідком є добровільна й довготривала підтримка, взаємовигідна для обох сторін. І тепер ви маєте змогу досконало опанувати це мистецтво, яке збільшить вашу клієнтську базу, розширить сфери впливу компанії й перетворить її на мегауспішну та прибуткову.

Від зовнішнього вигляду персоналу до оформлення банерів на Facebook та YouTube — Ґай Кавасакі знає, як використати навіть найменшу деталь, щоб зачарувати кожного. 

Показати повністю
Відгуки про Мистецтво змінювання сердець, умів, дій. Шлях зачарування в бізнесі
0 / 5
Залишити відгук
Гай Кавасаки

Гай Кавасаки (Guy Kawasaki, родился 30 августа 1954 года в Гонолулу, Гавайи) — один из первых работников компании Apple Computer, ответственный за маркетинг компьютера Macintosh в 1984 году. Он известен тем, что перенёс концепцию «евангелизма» в высокотехнологичный бизнес, фокусируясь на создании слоя пользователей — горячих приверженцев бренда Apple.

Кавасаки получил степень бакалавра (BA) психологии в Стэнфордском университете, а также магистра (MBA) в Калифорнийском Университете в Лос-Анджелесе. В настоящий момент он управляющий директор «Garage Technology Ventures» — венчурная компания, специализирующаяся на высоко-технологичных стартапах Силиконовой долины, а также сооснователь Nononina, создавшей веб-сайты Truemors и Alltop.

Ви дивились

Фотографії