Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 143724 |
Автор: Деніел Канеман
Видавництво: Наш Формат
Комплект складається з двох книг:
Мислення швидке й повільне.
Зазвичай ми вважаємо, що діємо раціонально. Але чи справді це так? На основі досліджень із когнітивної та соціальної психології Деніел Канеман розкриває таємниці роботи людського мозку, описує неусвідомлені упередження, властивості інтуїтивного та усвідомленого мислення, роль емоцій в оцінних судженнях. Без цих знань ви ризикуєте зробити неправильний вибір у магазині, інвестувати в неуспішні проекти й загалом приймати неправильні рішення. «Мислення швидке й повільне» навчить вас ефективно користуватися обмеженим ресурсом уваги, ухвалювати рішення в умовах невизначеності й удосконалювати власні судження. Утім книжка не є сухою інструкцією з експлуатації мозку. Це психологічна драма з двома дійовими особами у вашій голові — інтуїтивним та усвідомленим мисленням.
Шум. Хибність людських суджень.
Уявіть, що два лікаря в одному місті ставлять різні діагнози однаковим пацієнтам, або, що двоє суддів в одному суді виносять зовсім різні вироки людям, які вчинили однаковий злочин. Або припустимо, що різні працівники в одній компанії, які проводять співбесіди з умовно однаковими кандидатами, приймають різні рішення, або ситуацію, коли до служби підтримки компанії звернувся покупець, і вирішення питання залежить від того, хто саме відповів на цей дзвінок. А тепер уявіть, що той самий лікар, суддя, інтерв'юер або той самий працівник служби підтримки приймають різні рішення залежно від того, ранок зараз чи обідня пора, понеділок чи середа. Все це приклади шуму - зміни суджень, які мають бути однаковими. В цій книжці автори показують згубний вплив шуму у різних сферах, включаючи медицину, юриспруденцію, економічне прогнозування, криміналістику, захист дітей, підбір персоналу тощо. Скрізь, де є судження, є шум. Але переважну більшість часу люди та організації не усвідомлюють цього. Вони недооцінюють шум. За допомогою декількох простих засобів люди можуть зменшити шум та упередження, і вочевидь приймати кращі рішення.