Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

160 грн
160
5 людей додали у Вишлист
Немає на складі. Дата появи невідома
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 200 стр
ISBN 978-966-97615-1-4
Формат 170x210 мм
Вага 370 г
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Будівля, яку ви бачите на палітурці, символізує весь фотобізнес. Автор запрошує на оглядову екскурсію.

З книги ви дізнаєтесь, що і як слід робити, аби стати професійним рекламним фотографом. Також познайомитесь із командою фотографа — спеціалістами, без яких серйозна рекламна зйомка була б неможливою. Ми пройдемось зручним офісами рекламних агенцій та клієнтів. Нам розкажуть, чого рекламники очікують від фотографів, які перешкоди чекають, як побудувати вигідну співпрацю, і врешті-решт, як отримати велетенські гроші на реалізацію рекламних фотопроектів.

А наприкінці у вас буде можливість взяти участь у рекламному проекті на всіх його етапах — препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Книга «Invisible photo business» допоможе вам краще уявити, що таке фотобізнес. Це машина часу, яка покаже шлях людини у фотографії від підніжжя і до вершин. Сподіваємося книжка допоможе вам уникнути великої кількості помилок, яких припускаються початківці, і сконцентруватися на головному.

Василь Шульга — співвласник та генеральний директор компанії Positive Pictures. Народився в місті Житомир. Навчався в Києво-Могилянській Академії в 1998-2004 за спеціальністю політологія. Магістр політичних наук. В 2005 працював лінійним продюсером під час зйомок фільму Стівена Спілберга «Назви ім’я своє». Очолював фотостудії Shootup та Stairsfor. В 2009 засновує фотостудію Positive Pictures разом з фотографом Олександром Жаданом. За вісім років свого існування компанія виконала близько чотирьохсот фотопроектів. Серед брендів, для яких компанія створювали фотозображення — McDonalds, Gillette, Duracell, Raiffeisen bank, Nescafe, Nemiroff, Honda, Adidas, Lipton та інші.

Positive Pictures співпрацювала з більшістю мережевих рекламних агентств — TBWA, Ogilvy, BBDO, McCann Erickson, Geometry, Lowe, DDB, Y&R, Publicis.

Показати повністю
Відгуки про Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів
0 / 5
Залишити відгук

Ви дивились

Фотографії