Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Игра в бизнес. Идеи-спагетти, сборщики мусора, виагратор и другие ингредиенты творческого допинга

Код товару: 740
Код товару: 740
590 грн
590

2 людини додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

252 стр

ISBN

978-5-9614-1722-7

Формат

170х215 мм

Вага

550 г

Мова

російська

Опис книги Игра в бизнес. Идеи-спагетти, сборщики мусора, виагратор и другие ингредиенты творческого допинга

Цитата

Немає нічого ідеального: ні товарів, ні послуг, ні бізнес-моделей, ні ситуацій - завжди можна щось поліпшити.

Про що книга «Гра в бізнес: Ідеї-спагетті, збирачі сміття, віагратор і інші інгредієнти творчого допінгу»

Дейв Стюарт і Марк Сіммонс придумали і створили абсолютно унікальну книгу, в якій ненав'язливо й цікаво розповідають читачеві, як треба вести бізнес, щоб досягти успіху. Причому для них успіх в бізнесі вимірюється не тільки грошима і боротьбою з конкурентами, а й радістю, яку він приносить, значимістю ідеї, які він дозволяє втілювати, цілями, яких можна досягти ... В їх викладі бізнес - це аж ніяк не нудне заняття, як багато хто звик вважати, а велика справа, що дозволяє творити і жити повним життям.

Чому книга «Гра в бізнес» гідна прочитання

Книга надихає творчими діалогами з легендарним Міком Джаггером, співзасновником Microsoft Полем Алленом і досвідом компаній-новаторів таких, як Google, NASA і Nokia.
Девіз книги - розкрийте свій творчий потенціал і приготуйтеся до гри!

Для кого ця книга

Для тих, хто шукає секретна зброя для свого бізнесу, яке допоможе бути на голову вище конкурентів і виведе в лідери ринку.

Книга буде цікава не тільки починаючим підприємцям, керівникам бізнесу, а й широкому колу читачів.

Хто автори

Дейв Стюарт - засновник і голова Weapons of Mass Entertainment, один з 100 найкреативніших людей у ​​бізнесі, на думку Fast Company. Кар'єра Дейва в медіабізнесі налічує 25 років і більше 100 млн копій проданих альбомів. Крім того, що він є одним з учасників Eurythmics, працював з одними з кращих музикантів: Боно, Міком Джаггером, Гвен Стеффані, Шинед О'Коннор, Бобом Діланом. Марк Сіммонс - експерт в галузі брендингу, інноватор і співавтор книги Punk Marketing: Get Off Your Ass and Join the Revolution. Останні 20 років працював старшим маркетологом з міжнародних відносин в Coca-Cola , керував рекламними агентствами в Великобританії і Сполучених Штатах Америки.

Особливості оформлення

М'яка обкладинка з клапанами, повнокольоровий друк. Відмінною особливістю книги є бізнес-гра в кожному розділі. Книга містить більше 10 бізнес-ігор.

Відгуки про Игра в бизнес. Идеи-спагетти, сборщики мусора, виагратор и другие ингредиенты творческого допинга

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Игра в бизнес. Идеи-спагетти, сборщики мусора, виагратор и другие ингредиенты творческого допинга відгуки

Автори книги Игра в бизнес. Идеи-спагетти, сборщики мусора, виагратор и другие ингредиенты творческого допинга

Дэйв Стюарт
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-djejv-stjuart-90x120.jpg
Основатель и председатель Weapons of Mass Entertainment, один из 100 самых креативных людей в бизнесе, по мнению Fast Company.  Карьера Дейва в медиабизнесе насчитывает 25 лет и более 100... Подробнее
Марк Симмонс
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-mark-simmons-90x120.jpg
Эксперт в области брендинга, инноватор и соавтор книги Punk Marketing: Get Off Your Ass and Join the Revolution (HarperCollins, 2007). За последние 20 лет работал старшим маркетологом по... Подробнее