Ольга Фреймут, при народженні Ольга Михайлівна Коник, в шлюбі Локотко (нар. 25 лютого 1982, Новий Розділ, Львівська область) — українська телеведуча, журналістка, письменниця. Ексведуча програм «Підйом», «Шоуманії», «Хто зверху?», «Ревізора» на «Новому каналі», колишня співведуча програми «Голос країни. Перезавантаження» на телеканалі «1+1».
З 2014 по 2015 рік — ведуча передачі «Інспектор Фреймут» на телеканалі «1+1». У 2018 році стала «директоркою школи панянок» у реаліті-шоу «Від пацанки до панянки» та ведучою української адаптації американського ток-шоу «Ellen» — «Оля» на «Новому каналі». У 2020 році стала учасницею проєкту «Танці з зірками».
Етикет. Школа пані Фреймут
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Літературна провокація авторки вже наробила чимало галасу, хоч самої книжки ніхто й не бачив. Прокоментувати фрагмент із ще не виданої книжки заходилися колеги по цеху, художники, психологи, політики, письменники й багато інших вибагливих читачів.
«Моя книжка, як і телешоу, має викликати емоції, сильні і суперечливі, – розповідає Оля Фреймут. – І щоб можна було і повчитися, і розважитися, наче у грі. Проте, крім забави, у цьому подарунковому виданні ви знайдете і серйозні поради від експерта з етикету Наталі Адаменко».
У хуліганському етикеті, що вийшов друком у видавництві SNOWDROP, головна героїня, наче персонаж п’єси «Пігмаліон» Б. Шоу, змінює себе і своє життя та розказує, як вона це робить. Щоб читачі не нудьгували, авторка змішує під однією обкладинкою веселе, сумне, правду й фантазії. Вона шукає контраверсійні відповіді на питання про те, як тамувати емоції, хворіти, плакати, вийти заміж і гарно виглядати, а водночас полюбити себе і ближнього.
«Ця книжка написана як для себе. Бо існує етикет для всіх, а це – особисті правила, які вигадую і порушую я. Тож даруйте за екстравагантність, але те, що ви прочитаєте – буквально не повторюйте у домашніх умовах, – застерігає авторка. – Читайте так, як дивитеся на картини Дега, щоб після споглядання його «Танцкласу» хотілося займатися не балетом, а коханням».