Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Великий розпродаж до -50%
Код товару: 102134 |
Великий розпродаж до -50%
11 людей додали у Вишлист
Автор: Инди Гогохия
Видавництво: Інком-Бізнес
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
320 стр
ISBN
978-5-04-091004-5
Формат
162x235 мм
Мова
російська
Книга допоможе:
Унікальний контент, який продається у вигляді дорогих тренінгів та вебінарів, доступний вам за ціною одного цього видання!
«Месенджери сьогодні - новий цифровий канал спілкування з клієнтом, що підвищує лояльність в рази. "Додай клієнта в друзі" - книга Інді про месенджерах. А Інді Гогохія - мій гуру в нових засобах комунікацій. » Гліб Юн, старший віце-президент« Зовнішекономбанку »
«Той, хто першим освоїть месенджери як новий канал комунікацій - отримає потік заявок за низькою ціною. Інді пише простою мовою, і, звичайно, дає розбір практики. На це ви особливо повинні звернути увагу! Я рекомендую книгу до прочитання, а головне - до дії. Переможець не той, хто має знання, а той, хто застосовує його! Це книга - велика можливість. Читайте і впроваджуйте! » Дмитро Портнягин
«У вас в руках чіткий алгоритм і керівництво до дії по роботі з мессенджерами. Ви дізнаєтеся, як застосувати ефективний набір інструментів для будь-якого бізнесу! Інструменти гарантовано посилять ваші позиції на конкурентному ринку. Адже тільки крокуючи в ногу з часом, можна досягти успіху! » Дмитро Півнев, керуючий партнер проекту @blossom_sib (розквітають)
«Додай клієнта в друзі» - приголомшливий провідник, з яким ви дізнаєтеся, як впровадити месенджери в свій бізнес. Бюджети на рекламу постійно зростають, в той час як уміння створити довірчі, дружні стосунки - значно скорочують витрати і збільшують продажі. Тому уважно вивчайте інструменти книги, адже це Ваші гроші і зростання! " Марія Солодар
«Ви тримаєте в руках першу книгу, системно описує весь потенціал можливостей месенджерів. Вона дає необхідний інструментарій і детальні рекомендації щодо впровадження, а також містить відмінну добірку кейсів по роботі з мессенджерами. Інді скрупульозно розклала по поличках весь потенціал використання месенджерів. Я сміливо можу рекомендувати цю книгу всім, хто прагне зрозуміти основи комунікаційного маркетингу і "додати в друзі" своїх потенційних або існуючих клієнтів. » Вадим Лобов, Директор Університету« Синергія »