Петро Лісовський - народився 1 липня 1960 року на Житомирщині. Має понад 150 наукових праць, серед яких статті, монографії, навчальні посібники, нариси та поетичні видання. У 1987 році закінчив Вінницький політехнічний інститут за спеціальністю “Конструювання та виробництво радіоапаратури”, отримавши кваліфікацію “інженер-конструктор-технолог”.
Доктор філософських наук; дата захисту – 30 червня 2016 року, м. Київ, Національний університет ім. М.П. Драгоманова.
Цифрова маркетологія. Кібервійна меседжменту та економіки менеджменту. Навчальний посібник
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службою Нова Пошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
У навчальному посібнику автори розкривають парадигмальну картину кібервійни меседжменту як предмету на трансмедіальному ринку цифрової маркетології. Визначено в методологічному аналізі маркетології бізнес-план як ефірно-цифровий спосіб здійснення кіберменеджменту.
Подано концепцію комерційної торгівлі в Інтернет-ресурсах. Прогнозовано філософію безпеки у цифровій маркетології як формули мудрості особи, держави та суспільства щодо квантового програмування на воєнно-затребуваному ринку праці. Розраховано на студентів, курсантів та викладачів вищих навчальних закладів України, а також співробітників спецслужб.