Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Будущее конкуренции. Создание уникальной ценности вместе с потребителями

Код товару: 1425
Будущее конкуренции. Создание уникальной ценности вместе с потребителями книга купить
Код товару: 1425
228 грн
228

1 людина додала у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

352 стр

ISBN

5-9693-0025-X

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Будущее конкуренции. Создание уникальной ценности вместе с потребителями

Від виробника

Ця книга зачіпає проблеми, з якими в недалекому майбутньому доведеться зіткнутися всім бізнесменам. Створюється враження, що чим ширше асортимент продуктів і послуг, тим важче сьогодні догодити споживачеві. Що ж говорити про завтрашній день?

Автори, одні з найбільш передових сучасних вчених, що займаються питаннями перспектив розвитку стратегії продажів, вважають, що в конкурентній боротьбі переможуть ті компанії, які приймуть нову концепцію цінності, тобто навчаться створювати цінність разом із споживачами. На численних прикладах реальних компаній, які відкривають нові методи роботи, вони доводять справедливість цієї концепції.

Книга адресована підприємцям, керуючим компаніями, менеджерам з продажу та іншим керівникам вищої ланки.

Відгуки про Будущее конкуренции. Создание уникальной ценности вместе с потребителями

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Будущее конкуренции. Создание уникальной ценности вместе с потребителями відгуки