Бруно Шульц — письменник світової слави з Дрогобича, який писав польською мовою.
Навчався у Львівській політехніці та Віденській академії мистецтв (стажувався в Парижі й Варшаві). У 1924—41 рр. працював учителем малювання в Дрогобицькій чоловічій гімназії.
Його дебютна збірка оповідань «Цинамонові крамниці» стала сенсацією в Польщі. З Шульцом знайомляться молоді «класики» В. Ґомбрович, Ю. Тувім та ін. Його оповідання радо публікують столичні часописи. Виникає дискусія, у якій Шульц формулює бачення основ поетики «Крамниць»: «...це автобіографія, а радше — духовний родовід, оскільки в ній відтворено духовне походження аж до тих глибин, де воно переходить у міфологію, тоне в міфологічному сні... Це останнє дно, далі за яке проникнути не можна».
Виходом 1937 р. «Санаторію під Клепсидрою» завершився період творчих успіхів та сподівань Б. Шульца. 1939 р. спалахнула Друга світова війна. Б. Шульц переживає в Дрогобичі прихід і відхід совєтських військ. Його змушують малювати портрет Сталіна й полотно «Звільнення Західної України». Потім заарештовують за використання в картині блакитних і жовтих барв. За німецької окупації Шульц перебуває в єврейському гетто і врешті трагічно гине від кулі есесівського офіцера.
Посмертна слава письменника й митця спричинилася до змагання кількох країн за право вважати його «своїм».
ЮНЕСКО проголосила 1992 рік роком Бруно Шульца.
Санаторій під клепсидрою
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Всю творчість Бруно Шульца можна розглядати як ремінісценцію тих вражень та переживань, які він виніс зі свого дитинства, що пройшло у патріархальній єврейській родині у Дрогобичі — галицькому місті з його певним укладом життя, традиціями і звичаями.
Про це свідчить його друга книжка «Санаторій під клепсидрою», що побачила світ 1937 року і в якій, як і в «Корицевих крамницях», якнайкраще проявився своєрідний стиль Шульца: його незвична манера оповіді, образна мова, соковиті метафори, завдяки чому на сторінках оживає створений творчою уявою письменника міфологічний образ Міста.
Критики називають творчість Бруно Шульца феноменом галицької культури і ставлять його твори в один ряд з творами Марселя Пруста та Франца Кафки.