Чому деякі компанії бувають прибутковими для своїх акціонерів, інші ж ні? Відповісти це питання допоможуть інструменти VBM (value based management) - управління, заснованого вартості, які підтвердили свою ефективність практично. Ця книга є синтезом найпопулярніших сучасних моделей: методу вільного грошового потоку, методів EVA/MVA (економічна додана вартість/ринкова додана вартість) та методу CFROI (грошова дохідність інвестицій). Грунтуючись на досвіді прихильників VBM, які впроваджують систему у різних галузях, автори описують переваги та недоліки кожної моделі та направляють менеджерів при виборі, впровадженні та застосуванні моделей, що найбільш підходять для їх організацій.
Кількість компаній, що зменшують або навіть руйнують вартість, значно перевищує кількість супер-зірок Уолл Стріт, що її створюють. І це не залишає інвесторів байдужими. У відповідь на зростаючий тиск розглядати створення акціонерної вартості як основне питання порядку денного, сучасні лідери віддають дедалі більшу перевагу методам VBM - управління, що базується на вартості, що підтвердила свою ефективність на практиці.
VBM (value based management) - найбільш значуща та ефективна відповідь корпоративного світу на бунт акціонерів – дозволяє фінансовим менеджерам здійснювати планування, моніторинг та управління діяльністю компаній, забезпечуючи підвищення акціонерної вартості. Ця книга, настільки актуальна, заснована на результатах досліджень авторів та всебічному аналізі діяльності компаній, що успішно застосували системи VBM на практиці, представляє першу об'єктивну спробу синтезу найбільш популярних сучасних моделей, успішність яких підтверджена на практиці: методу вільного грошового потоку, методів EVA/MVA (економічна додана вартість/ринкова додана вартість) та методу CFROI (грошової прибутковості інвестицій). Грунтуючись на практичному досвіді прихильників VBM, які впроваджують систему у різних галузях, автори описують переваги та недоліки кожної моделі, і направляють менеджерів при виборі, впровадженні та застосуванні моделей, що найбільше підходять для їх організацій.
Суть управління, заснованого на вартості, полягає у перетворенні поведінки співробітників компанії, у заохоченні співробітників мислити та діяти з позицій власників. Закладаючи основу створення системи заохочення та вимірювання, сконцентрованої на капіталі та ринку, прив'язуючи ефективність діяльності співробітників до системи компенсацій, одержуваних власниками, ця книга допоможе сучасним лідерам запровадити безперервний цикл створення вартості, який послужить на благо всім сторонам, що беруть участь.