Анна Гресь (справжнє ім'я Чуб Наталія Валентинівна) - українська дитяча письменниця, психологиня, авторка численних книг для дітей і батьків та дитячих енциклопедій. Методист сімейного центру «Boiko Family» (Харків).
Народилася 20 січня 1969 року в Харкові. Закінчила Харківський державний університет за спеціальністю «психологія». Письменницька діяльність почалася з написання віршиків та книжок для своїх дітей. Дебютну книгу Анни Гресь було надруковано у 2005 році.
Станом на сьогодні — це понад 70 публікацій, а також переклади англійською, італійською, китайською, чеською, болгарською та іншими мовами. Зараз Наталія Валентинівна працює медичним психологом у клініці, дитячим і сімейним психологом «Авторської школи Бойко».
Комплект Фінансова грамотність для дітей. Другий крок до мільйона. 8–10 років ( + наліпки) + Створюй анімації за допомогою Скретч. Програмування для дітей т.2
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Фінансова грамотність для дітей. Другий крок до мільйона. 8–10 років ( + наліпки)
Створюй анімації за допомогою Скретч. Програмування для дітей т.2
Фінансова грамотність для дітей. Другий крок до мільйона. 8–10 років ( + наліпки)
Тема грошей для сучасних дітей дуже цікава. Однак мало хто з них розуміє: звідки беруть гроші батьки, як працює банківська система, що таке благодійність та інвестиції. Нам здається, що діти не готові до такої складної інформації. Та насправді немає нічого складного в тому, щоб пояснити дитині: як і навіщо придумали гроші, як працює світ фінансів.
Ця книга допоможе сформувати в неї основу економічних знань у захопливій формі — у грі, у серії коротких, але цікавих завдань.
Створюй анімації за допомогою Скретч. Програмування для дітей т.2
Ця книга ознайомить дітей з основними поняттями програмування. Використовуючи мову, розроблену спеціально для них (Скретч 2.0), маленькі читачі навчаться програмувати і створювати анімації та відеоігри, які будуть ускладнюватися з кожним розділом.