Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Эйнштейн учился без карточек. Как на самом деле учатся наши дети и почему им нужно больше играть, чем зубрить

Код товару: 1519
Код товару: 1519
246 грн
246

23 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

464 стр

ISBN

978-5-699-73180-0

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Эйнштейн учился без карточек. Как на самом деле учатся наши дети и почему им нужно больше играть, чем зубрить

Сьогодні вчені і фахівці з розвитку дітей прийшли до однозначного висновку: гра - це найкращий спосіб навчання дитини, і ніякі розвиваючі програми і посібники його не замінять. У цій книзі наведено багато цікавих фактів про те, як працює мозок дитини, і яким чином насправді відбувається засвоєння нових знань. Але в першу чергу перед вами - чудове практичне керівництво з навчання малюків від 0 до 6 років за допомогою дотепних, простих, що не вимагають матеріальних витрат ігрових вправ з розвитку мовлення, навичок читання і рахунки, соціальних навичок, самосвідомості та емоційного інтелекту.
Ви дізнаєтеся, як прекрасно може вчитися дитина, яка не посилено зубрячи, а весело граючи.
Вам не доведеться напружуватися, змушуючи малюка займатися, тому що йому буде не нудно, а цікаво. У вас не виникне проблем зі школою, тому що ви всебічно підготуєте дитини до навчання і допоможете йому набути якостей, необхідні для довгострокового успіху.

Відгуки про Эйнштейн учился без карточек. Как на самом деле учатся наши дети и почему им нужно больше играть, чем зубрить

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Эйнштейн учился без карточек. Как на самом деле учатся наши дети и почему им нужно больше играть, чем зубрить відгуки

Автори книги Эйнштейн учился без карточек. Как на самом деле учатся наши дети и почему им нужно больше играть, чем зубрить

Кэти Хирш-Пасек
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-kathy-hirsh-pasek-90x120.jpg
Сотрудница отделения психологии Университета Темпла, где руководит Детской лабораторией и участвует в одном из самых обширных национальных исследований, изучающем результаты воздей­ствия... Подробнее
Роберта Михник Голинкофф
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-roberta-michnick-golinkoff-90x120.jpg
Профессор Школы образования в Универ­ситете Делавэра, где трудится сразу на двух отделениях - лингвистики и психологии - и руководит проектом «Младенческая речь». У Роберты двое детей.
Диана Айер
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Сотрудница отделения психологии в Университете Темпла, автор книг «Чувство материнской вины» и «Эмоциональная связь матери и ребенка».