У цій книжці ми зібрали все, що потрібно знати про почуття і як із ними жити. Як зрозуміти, що ти відчуваєш? Це буває складно для кожного з нас. Ще складніше усвідомити, що робити із почуттями. Як ними ділитися? Як будувати взаємини, не ображаючи і не ображаючись? Чи варто показувати злість? Звідки черпати радість і щастя? Що таке любов до себе і як її вирощувати? Короткі візуальні відповіді на найголовніші питання, простою і зрозумілою навіть дитині мовою.
	Менше слів — більше сенсу!
	Успіх в особистій та соціальній сферах життя на 80% визначається рівнем розвитку емоційного, і лише на 20% — рівнем класичного інтелекту. Саме емоційний інтелект перетворює звичайних людей на яскравих, привабливих та харизматичних. «Що ж це таке – емоційний інтелект?» — запитайте ви. Це і емпатія, і адекватна самооцінка, і вміння знаходити спільну мову з оточенням, і багато іншого.
	Діти, які мають емоційний інтелект, безперечно стають лідерами в будь-яких сферах, вони здатні організувати громадську діяльність, вирішити проблеми, взяти на себе відповідальність і тому в майбутньому з легкістю зможуть досягти будь-яких вершин.
	Спеціально для юних бунтарів, сором’язливих, чутливих і всіх-усіх-усіх, кому важливо розвинути емоційний інтелект, ми підготували книжку інфографік «Я відчуваю… Що?», присвятивши її емоціям, які в пубертатний період часто домінують над підлітком і стають каменем спотикання у взаєминах із собою та оточенням. Ми докладно розібрали, як розпізнати їх, прийняти і прожити конструктивно.
	Одного разу взявши до рук цю книжку, ви не зможете відкласти її і не читати. Вже вдруге ми виконали нездійсненне завдання, помістивши таку широку тему у 108 яскравих сторінок із незабутніми образами, які назавжди залишаться з вашою дитиною.
	Ось повний список тем, що увійшли до книжки:
	Що таке почуття узагалі?
	— Почуття й емоції — що це?
	— Навіщо ми відчуваємо?
	— Як виникає почуття?
	— Я — це мої почуття й емоції?
	— Емоції дають чи забирають енергію?
	Які бувають почуття?
	— Я не розумію, що відчуваю
	— Як читати емоції за тілом?
	— А емоції бувають «поганими» чи «хорошими»?
	— Чи можна відчувати лише те, що приємно?
	Я відчуваю...
	— Я відчуваю злість
	— (Не) відчуваю радості?
	— Соромлюся і звинувачую себе
	— Сумний та невеселий
	— Емоції «Фу-у-у»
	— Мені тривожно, я боюся
	— Мій страх — мій дах?
	— Ну-у-удно!
	— Овва! Ось це так!
	— Мені так прикро!
	— Де живе кохання?
	— Одразу багато емоцій — як розібратися?
	Що робити із почуттями? 
	— Чи можна сховатися від почуттів?
	— Просто зупинитись і спостерігати? Серйозно?
	— Як же бути з емоцією: визнай і відпусти
	— Хто живе у твоїй голові: критик чи вболівальник?
	— Лабораторія почуттів: що ще на мене впливає?
	— Моє тіло й емоції пов’язані?
	— А що для тебе «щастя»?
	— Як говорити про свої почуття?
	Що відчувають інші?
	— Розумію себе, розумію — інших?
	— Як зрозуміти почуття друга?
	— Як полагодити дружбу, коли ви скривджені?
	— Як виявляти любов і турботу? Вивчи мову!
	— Що відчувають батьки?
	— Як ми переживаємо разом
	— «Інший» — отже, «кепський» чи «небезпечний»?
	— Як спілкуватись, щоб не завдати душевного болю іншим?
	Попередня книжка серії «Чого не вчать у школі» стала бестселером — упевнені, що й на цю чекає така ж доля!