Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Методы оценки деятельности PR-подразделения компании

Код товару: 3185

Автор: Том Уотсон, Пол Нобл

Видавництво: Balance Business Books
Код товару: 3185
105 грн
105

10 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Том Уотсон, Пол Нобл

Видавництво: Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

966-8644-82-4

Мова

російська

Опис книги Методы оценки деятельности PR-подразделения компании

Запитайте у фахівців з різних країн, з якими проблемами вони стикаються в своїй практиці, і основний виявиться оцінка піар-діяльності. Як співробітники консалтингових піар-компаній, так і внутрішні піар-фахівці корпорацій зацікавлені в отриманні конкретних результатів піар-кампаній та програм. Це, в свою чергу, визначає підвищений попит на інформацію про методи оцінки.

Книга "Методи оцінки діяльності PR-підрозділу компанії. Краще керівництво з планування, досліджень і оцінці зв'язків з громадськістю" корисна всім, хто зайнятий у сфері зв'язків з громадськістю. Тут є цікаві практичні приклади, що ілюструють діяльність фахівців з різних куточків світу, але головною і, схоже, особливо цінною складовою книги є інтерв'ю з провідними піар-фахівцями. У книзі розглядаються і аналізуються не тільки принципи піар-діяльності, а й психологія оцінки та комунікацій; збір та інтерпретація інформації; структура та процес оцінки; розробка системи оцінки ЗМІ; а також багато іншого.

Відгуки про Методы оценки деятельности PR-подразделения компании

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Методы оценки деятельности PR-подразделения компании відгуки