Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Код товару: 90791
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати книга купить
Код товару: 90791
180 грн
180

17 людин додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-617-12-2516-9

Формат

221х150 мм

Вага

515 г

Мова

українська

Опис книги Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки - досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана. Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати "секретний код" маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар - один з багатьох на перенасиченому ринку - а рішення про його купівлю!
Сучасні моделі маркетингу недосконалі, бо не враховують "автопілот" споживача - його соціальний досвід, звички та очікування задоволення від товару. Саме їх, а не характеристики товару аналізує людський мозок протягом 1,7 секунди, коли робить вибір. Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям – чекають на вас у цій книзі.

Відгуки про Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати відгуки

Автори книги Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-fill-barden-90x120.png
Маркетер с 25-летним стажем, работал в Unilever, T-Mobile и других крупных компаниях.