Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 98708 |
13 людей додали у Вишлист
Автор: Сергій Щербаков
Видавництво: Фолио
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
252 стр
ISBN
978-966-03-8004-2
Формат
145х220 мм
Мова
російська
Прочитавши цю книгу, ви навчитеся:
- відокремлювати важливе від неважливого в налаштуванні таргетированной реклами;
- професійно працювати з кожною кнопкою рекламного кабінету;
- отримувати клієнтів вже на наступний день після запуску;
- здешевлювати і оптимізувати будь-яку рекламну кампанію;
- показувати оголошення дійсно цільової аудиторії;
- тестувати з мінімальними рекламними бюджетами;
- аналізувати і масштабувати рекламні кампанії.
УВАГА : соціальні мережі розвиваються дуже швидко. Поки ви читаєте цю пропозицію, в рекламному кабінеті, швидше за все, щось вже змінилося. Книга написана таким чином, що 70% рекомендацій з неї не втратять актуальності, як мінімум, найближчі 3-5 років. Решта 30% вам доведеться наганяти тим швидше, чим пізніше ви заглянете під обкладинку і почнете діяти.