Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Первоклассный сервис как конкурентное преимущество

Код товару: 1483
3
Первоклассный сервис как конкурентное преимущество книга купить

Автор: Джон Шоул

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 1483
420 грн
420

82 людини додали у Вишлист

| 3
Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Джон Шоул

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

342 стр

ISBN

978-5-9614-4528-2

Формат

170х240 мм

Вага

684 г

Мова

російська

5 5 3

Опис книги Первоклассный сервис как конкурентное преимущество

За твердженням Джона Шоула, автора бестселера, обсяг продажів в будь-якій компанії залежить від рівня обслуговування клієнтів. Хороший сервіс підкуповує клієнта, він приходить частіше, стає постійним покупцем і збільшує продажі.

У книзі «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» автор до найдрібніших подробиць розкладає за ступенем важливості всі складові успішної конкурентної боротьби за клієнта. І красномовно доводить, що кращий сервіс споживач оцінить вище, ніж сам товар або надану послугу. Джон Шоул підказує методи мотивації співробітників з метою надання сервісу найвищого рівня.

А на виході виходить:

  • Підвищення прибутковості компанії.
  • Збільшення частки ринку.
  • Завоювання лояльності і сталості клієнтів.

Книга Джона Шоула «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» обов'язкова до прочитання всім, хто прагне завоювати клієнтів і вивести свої компанії в лідери з кількох причин:

  • Стратегію, пропоновану американським експертом і орієнтовану на першокласний сервіс можна застосувати в будь-якій країні.
  • За посиланням, що додається до книги, можна скачати відеофільм з наочними прикладами.
  • Часовий авторський телесемінар з лекцією і виступами учасників наочно демонструє необмежені можливості високоякісного сервісу.
  • Книга написана чудовою мовою, з безліччю метафор, містить практичні приклади, читається легко і добре
  • Різка і нещадна критика компенсується порадами і способами вирішення проблем.

Авторська система навчання співробітників сервісу високої якості здатна повернути до життя будь-яку компанію, навіть якщо вона пішла в жорсткий мінус через непривітность, повільность або хамство співробітників. Автор аргументовано доводить, що кошти, які вкладаються в навчання персоналу, що обслуговує клієнтів, обов'язково повертаються.

Джон Шоул - беззаперечний авторитет в сфері культурного обслуговування. Його навчальна програма з обслуговування клієнтів розроблена вперше в світі. Більше чверті століття гуру веде тренінги, які навчають високому рівню сервісу.

Відгуки про Первоклассный сервис как конкурентное преимущество

5 / 5


5 зірок

3

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Первоклассный сервис как конкурентное преимущество відгуки

Автори книги Первоклассный сервис как конкурентное преимущество

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/john-tschohl-90x120.jpg
Занимается обучением и развитием персонала уже 35 лет, более 25 лет разрабатывает тренинги по созданию и поддержанию высокого уровня сервиса. В 1979 г. он разработал первую в мире программу по... Подробнее