Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Маркетинг в социальных сетях

Код товару: 68
4
Код товару: 68
315 грн
315

41 людина додала у Вишлист

| 4
Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

240 стр

ISBN

978-5-91657-759-4

Формат

14,5 х 21,7

Вага

320 г

Мова

російська

4 5 4

Опис книги Маркетинг в социальных сетях

Маркетинг в соціальних мережах як напрямок, відомий під абревіатурою SMM, набув величезної популярності після перетікання великих фінансових потоків в віртуальний світ. Для маркетологів великою проблемою став пошук гідної інформації, але у неї є гарне рішення - книга Даміра Халілова «Маркетинг в соціальних мережах», адаптована під особливості пострадянського простору.

Автор є провідним фахівцем у цій галузі, не перший рік отримуючи корисні навички на практиці. Книга позиціонується як детальне керівництво, в якому мінімум теорії про SMM і максимум корисної інформації. Всі дані мають під собою доказову базу - кейси, покрокові інструкції та рекомендації побудовані на вивченому досвіді ефективних кампаній просування в рамках вітчизняного інтернет-простору.

Дамір Халілов розповідає, чому більшість зарубіжних видань по цій темі не мають великої користі на практиці - вони не враховують територіальні особливості. Наприклад, на пострадянському просторі більш популярна соціальна мережа «ВК», а ось Facebook використовується не так активно.

Купити книгу «Маркетинг в соціальних мережах» буде корисно:

  • власнику бізнесу, який хоче бачити приклади дійсно успішних SMM-кампаній;
  • практикуючому фахівцеві з інтернет-маркетингу (для вдосконалення своїх знань);
  • початківцям маркетологам, які хочуть бути затребуваними на сучасному ринку.

Книга «Маркетинг в соціальних мережах» написана через аналіз реально існуючих компаній, тому наповнена цифрами і даними. Читаючи її, людина отримує інформацію послідовно: від основ і змісту маркетингу в соціальних мережах до керівництва по реалізації вже готового проекту. Особливою популярністю користуються авторські «15 кроків для запуску кампанії в SMM».

У книзі окремими главами описується просування на самих популярних ресурсах:

  • «ВКонтакте»;
  • Facebook;
  • Twitter.

У матеріалу є маса позитивних відгуків, причому не тільки від рядових маркетологів, а й від керівників великих організацій.

Відгуки про Маркетинг в социальных сетях

4 / 5


5 зірок

3

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

1


Маркетинг в социальных сетях відгуки

Автори книги Маркетинг в социальных сетях

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-damir-halilov-90x120.jpg
Дамир Халилов — владелец и генеральный директор Social Media агентства GreenPR. Более 12 лет работает в сфере интернет-маркетинга. В 2006 году одним из первых в России занялся маркетингом в... Подробнее

Саммарі (summary) - це короткий виклад книги зі збереженням усіх основних ідей. На нашому сайті скачати їх можна абсолютно безкоштовно.