Bizlit +380995622563
Є в наявності

Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов

Код товару: 321
12

Автор: Игорь Манн

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 321
690 грн
690

65 людин додали у Вишлист

| 12
На складі

Автор: Игорь Манн

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

296 стр

ISBN

978-5-91657-400-5

Формат

167x236 мм

Вага

602 г

Мова

російська

5 5 12

Опис книги Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов

Для тих, хто займається маркетингом або читає книги по саморозвитку, Ігор Манн не потребує представлення. Спеціаліст по бізнесу, маркетингу та особистої ефективності виступає з лекціями і вебінар, видає книги, а також займається бізнесом. Книга «Маркетинг без бюджету» буде дуже корисна всім молодим бізнесменам, які працюють в умовах обмеженого фінансування. 

Назва книги говорить сама за себе - в ній ви знайдете інформацію про те, як розвинути свій бізнес, не витративши на маркетинг ні копійки. Бізнесмену завжди хочеться заощадити, і перші роки часто керівництво робить все своїми руками, не вдаючись до допомоги фахівців. Відповідно, для них ті маркетингові рішення, на які не потрібно нічого не витрачати - найцінніші.

Книга Ігоря Манна «Маркетинг без бюджету» містить 50 ефективних інструментів, які допоможуть поліпшити свої продажі в найкоротші терміни. Зовсім необов'язково читати цю книгу цілком: наприклад, якщо в вашому маленькому бізнесі всього один працівник, можна поки пропустити маркетингові рішення, пов'язані з співробітниками.

Книга розбита на вісім глав, кожна з яких присвячена одній з сфер, в яких ви можете впроваджувати маркетингові рішення:

  • Бізнес-девелопмент;
  • продажі;
  • ціноутворення;
  • клієнти;
  • просування;
  • Інтернет;
  • співробітники;
  • PR.

Автор пропонує цікаві ідеї, які довели свою життєздатність в умовах обмеженого (і навіть нульового!) Бюджету, і при цьому настільки прості в реалізації, що навіть повна відсутність досвіду в маркетингу не завадить успішно їх впровадити. «Маркетинг без бюджету. 50 працюючих інструментів »навчить планувати роботу з маркетингом на тиждень, створювати прайс-листи, правильно оформляти візитки, знаходити нових клієнтів, а також розповість про користь корпоративного блогу.

Книга націлена в першу чергу на тих, хто тільки починає вивчати маркетинг або тільки-тільки відкрив свій бізнес. Купити книгу «Маркетинг без бюджету» коштує, якщо ви хочете впорядкувати свої знання про маркетинг і знайти нові, корисні навички в цій області.

Відгуки про Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов

4.75 / 5


5 зірок

11

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

1

1 зірка

0


Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов відгуки

Автори книги Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-mann-igor-90x120.jpg
Игорь Манн кандидат экономических наук. В 1989 году окончил Московский институт управления и начал работать в Институте управления на кафедре «Внешнеэкономическая деятельность и зарубежный опыт... Подробнее

Саммарі (summary) - це короткий виклад книги зі збереженням усіх основних ідей. На нашому сайті скачати їх можна абсолютно безкоштовно.

Така ж книга українською мовою
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
290 грн

Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.

Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування!